Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.05.2017 08:08 Publikacja: 24.05.2017 19:18
Foto: materiały prasowe
Rz: Axa po wchłonięciu BRE Ubezpieczenia i Liberty wzmocniła swoją pozycję na rynku. Jakie są dalsze plany?
Clement Michaud: Urośliśmy o 40 proc. Na koniec 2016 roku przypis składki wyniósł 2,7 mld zł. Obsługujemy ponad 3 mln klientów. To oznacza znaczący wzrost biznesu, ale priorytetem jest, aby był to wzrost rentowny. Chcemy być na stałe w gronie pięciu największych ubezpieczycieli w Polsce. Dzięki fuzjom zyskaliśmy nową perspektywę rozwoju biznesu w Polsce. Poszerzenie oferty i dystrybucji było jednym z celów połączenia z BRE i Liberty. Zakup BRE pozwolił nam wejść w partnerstwo z mBankiem, z którym rozwijamy unikatowy model oparty na ubezpieczeniu niepowiązanym z produktami bankowymi. Z kolei dzięki Liberty zyskaliśmy sieć multiagentów, którzy właśnie poszerzają ofertę o grupowe ubezpieczenia na życie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
System kaucyjny rozwija się w Polsce wolno, bo taka jest decyzja producentów napojów i sieci handlowych. Butelki...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
W świecie ekonomii szerzą się dziś nowe trendy i zjawiska, które wydają się iść wbrew całej dotychczasowej wiedz...
Jeśli nie zachowamy konkurencji między dostawcami sprzętu wojskowego, to systemy, które kupimy, nie będą najleps...
Zwiększanie liczby samolotów w dzierżawie finansowej i przejmowanie ich na własność, po spłaceniu rat, jest kluc...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Polska gospodarka pędzi, ale bez kierowcy. Rząd wciąż nie ma planu, ministrowie grają tylko na siebie, a przedsi...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas