Reklama

Bolesne transakcje mikro

"Battlefront II" to gra, na którą fani cyfrowej rozrywki i „Gwiezdnych wojen" czekali dwa lata. Wielka produkcja, której akcja dzieje się w uniwersum znanym z filmowej sagi, miała być premierą roku.

Aktualizacja: 04.12.2017 07:35 Publikacja: 03.12.2017 21:00

Bolesne transakcje mikro

Foto: materiały prasowe

Dzieło szwedzkiego studia DICE, należącego do Electronic Arts (EA) – jednego z największych producentów gier na świecie – jeszcze przed wydaniem pozycjonowano na premierę roku. EA miało apetyt na wielkie pieniądze ze sprzedaży hitu. Skończyło się jednak na nieprzyjemnym wzdęciu. A wszystko przez nieczystą grę, w jaką EA postanowiła zabawić się z klientami, próbując dwukrotnie sięgnąć do ich kieszeni. Firma wpadła bowiem na pomysł, by klienci, którzy kupili już tę nietanią grę (wersja na konsolę PS4 kosztowała ok. 240 zł), płacili jeszcze w trakcie rozgrywki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok.

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Czytaj, to co ważne.
Reklama
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Obiecanki cacanki, a naród się cieszy…
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Afera na sierpień
Opinie Ekonomiczne
Marcin Zieliński: Ukryte pułapki nowego budżetu UE dla Polski
Opinie Ekonomiczne
Przemysław Tychmanowicz: Likwidacji podatku Belki nie ma, ale też jest OKI
Opinie Ekonomiczne
Polska wciąż importuje rosyjskie węglowodory
Reklama
Reklama