Reklama
Rozwiń
Reklama

Bolesne transakcje mikro

"Battlefront II" to gra, na którą fani cyfrowej rozrywki i „Gwiezdnych wojen" czekali dwa lata. Wielka produkcja, której akcja dzieje się w uniwersum znanym z filmowej sagi, miała być premierą roku.

Aktualizacja: 04.12.2017 07:35 Publikacja: 03.12.2017 21:00

Bolesne transakcje mikro

Foto: materiały prasowe

Dzieło szwedzkiego studia DICE, należącego do Electronic Arts (EA) – jednego z największych producentów gier na świecie – jeszcze przed wydaniem pozycjonowano na premierę roku. EA miało apetyt na wielkie pieniądze ze sprzedaży hitu. Skończyło się jednak na nieprzyjemnym wzdęciu. A wszystko przez nieczystą grę, w jaką EA postanowiła zabawić się z klientami, próbując dwukrotnie sięgnąć do ich kieszeni. Firma wpadła bowiem na pomysł, by klienci, którzy kupili już tę nietanią grę (wersja na konsolę PS4 kosztowała ok. 240 zł), płacili jeszcze w trakcie rozgrywki.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama