Bolesne transakcje mikro

"Battlefront II" to gra, na którą fani cyfrowej rozrywki i „Gwiezdnych wojen" czekali dwa lata. Wielka produkcja, której akcja dzieje się w uniwersum znanym z filmowej sagi, miała być premierą roku.

Aktualizacja: 04.12.2017 07:35 Publikacja: 03.12.2017 21:00

Bolesne transakcje mikro

Foto: materiały prasowe

Dzieło szwedzkiego studia DICE, należącego do Electronic Arts (EA) – jednego z największych producentów gier na świecie – jeszcze przed wydaniem pozycjonowano na premierę roku. EA miało apetyt na wielkie pieniądze ze sprzedaży hitu. Skończyło się jednak na nieprzyjemnym wzdęciu. A wszystko przez nieczystą grę, w jaką EA postanowiła zabawić się z klientami, próbując dwukrotnie sięgnąć do ich kieszeni. Firma wpadła bowiem na pomysł, by klienci, którzy kupili już tę nietanią grę (wersja na konsolę PS4 kosztowała ok. 240 zł), płacili jeszcze w trakcie rozgrywki.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację