- Jasno widać, że Śledzik może być bardzo skutecznym narzędziem marketingu – zauważa Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu firmy ds. marketingu i PR. - Liczby mówią same ze siebie. Czekamy kiedy zostanie przekroczona bariera miliona osób śledzących pojedyncze konto. Jestem przekonany, że stanie się to przed końcem roku.
Zdecydowanie najpopularniejszym profilem na Śledziku jest konto kabaretu Łowcy.B. Każdą wiadomość publikowaną przez kabaret śledzi pół miliona osób. To jak dotychczas rekordowa liczba śledzących w polskim internecie. Łowcy.B zdołali zgromadzić przed monitorami tak dużą publiczność w ciągu zaledwie 4 tygodni .
Drugim profilem pod względem popularności jest konto Anny Dymnej. Wpisy aktorki czyta 330 tys. osób, a 290 tys. Użytkowników prenumeruje wpisy Agnieszki Włodarczyk. Ponadto na Śledziku piszą m.in. Krzysztof Ibisz, Robert Moskwa czy Łukasz Zagrobelny.
W najbliższych tygodniach serwis uruchomi kanały tematyczne dzięki którym będzie można śledzić bieżące informacje, wiadomości sportowe, aktualności z rynku muzycznego czy filmowego.
- Obecnie prowadzimy rozmowy z wydawcami serwisów zainteresowanych prezentacją swoich treści użytkownikom NK - informuje Kaznowski. - Prawdopodobnie w ciągu kilku najbliższych tygodni rozstrzygnie się ostateczny kształt nowej funkcji.