Reklama
Rozwiń
Reklama

„Klucz do mieszkania”. Ile lokali z rządową dopłatą?

Ograniczenie dopłat tylko do rynku wtórnego to kuriozum. Resortowi rozwoju nie zależy na … rozwoju nowoczesnego budownictwa mieszkaniowego? – pytają eksperci.

Publikacja: 24.02.2025 15:39

Resort rozwoju prezentuje założenia programu mieszkaniowego „Klucz do mieszkania”. Dopłatami ma być

Resort rozwoju prezentuje założenia programu mieszkaniowego „Klucz do mieszkania”. Dopłatami ma być objęty tylko rynek wtórny

Foto: Adobe Stock

aig

Jaki wpływ na rynek nieruchomości będzie mieć szykowany przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii (MRiT) program „Klucz do mieszkania”? Zgodnie z zaprezentowanymi założeniami, dopłatami do kredytów mają być objęte tylko mieszkania i domy z rynku wtórnego. Na wsparcie mogliby też liczyć kupujący działki i budujący domy dla siebie.

Program dopłat do kredytów. Teoretyczne bezpieczniki? 

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Więcej chętnych na mieszkanie z drugiej ręki. Są podwyżki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nieruchomości
W październiku kolejna wysoka fala popytu na kredyty mieszkaniowe. Co intryguje?
Nieruchomości
Deweloperskie partnerstwo. Czym i po co wymieniają się firmy
Nieruchomości
Heimstaden wierzy w PRS, ale poza wynajmowaniem sprzedaje mieszkania. Dlaczego?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nieruchomości
Gdzie w Polsce jest najwięcej niedrogich mieszkań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama