Cube Office Park to kompleks biurowy składający się z trzech niezależnych budynków. Oferuje 19,7 tys. mkw. powierzchni. Zarządzany przez TFG Asset Management obiekt przechodzi proekologiczną metamorfozę. Zakończono już modernizację recepcji w budynku A.

- Jedną z nowości jest duży multimedialny ekran, który służy jako punkt informacyjny o najemcach budynku, pozwala też na wyświetlanie kluczowych informacji dla pracowników kompleksu – mówią przedstawiciele firmy Savills, która pełni rolę doradcy ds. wynajmu powierzchni biurowych w Cube Office Park. – Pomieszczenia recepcji mają nowe oświetlenie LED z funkcją regulacji natężenia, co pozwala na obniżenie kosztów eksploatacji. Wyremontowano też szatnie dla rowerzystów.

- Rosnące koszty eksploatacji skłaniają najemców do szukania obiektów umożliwiających działalność firmy w sposób zrównoważony, zgodny z ESG – mówi cytowany w komunikacie Adrian Bojczuk, dyrektor ds. wynajmu w TFG Asset Management.

W kolejnych miesiącach mają być wyremontowane recepcje w budynkach B i C kompleksu.