Re_store zajmie 177 mkw. powierzchni na poziomie -1 stołecznego Blue City. - Koncept ma na celu przybliżenie klientom galerii idei wtórnego obiegu odzieży, jej recyklingu oraz odpowiedzialnej konsumpcji. Oprócz codziennie odświeżanej oferty w sklepie znajdzie się miejsce do odsprzedaży nieznacznie używanych lub nowych ubrań za gotówkę lub vouchery na zakup odzieży używanej w sklepie Re_store – tłumaczą przedstawiciele stołecznego centrum handlowego.

- Sklepy z ubraniami z odzysku stają się coraz popularniejsze. Robiąc w nich zakupy, nie tylko popieramy ideę „zero waste", ale mamy szansę na zdobycie czegoś oryginalnego i jeszcze zaoszczędzić - mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City. - Rośnie też nasza świadomość ekologiczna na temat drugiego życia odzieży. Nasz nowy najemca doskonale wpisuje się w ten trend i potrzeby - podkreśla. 

- Ofertę kierujemy do świadomego konsumenta, któremu na sercu leży przyszłość naszej planety. Zbyt wiele niechcianych ubrań trafia do kosza, mimo że 95 proc. z nich nadaje się do ponownego użytku lub poddania procesom recyclingu – mówi Mariusz Pniewski, założyciel i współwłaściciel konceptu Re_store.