Rynek mieszkaniowy jest rozgrzany. Mieszkania sprzedają się jak świeże bułeczki. Zdawałoby się, że nie jest to optymalny moment na to, żeby oferować mieszkania, które posiadają dodatkowe funkcjonalności czy proekologiczne urządzenia. Tymczasem państwa firma właśnie je oferuje. Dlaczego?
Dlatego, że nie patrzymy na tu i teraz, tylko przyszłościowo. Mieszkania kupuje się na wiele lat. Chcemy, żeby nasz klient był zadowolony z towaru, który od nas nabywa, nie tylko dzisiaj, ale i za kilka lat. Patrzymy na przyszłość pod kątem tego, co dzieje się z klimatem. Nasza firma dba o zrównoważony rozwój i stąd nasze decyzje, aby produkty, jakimi są mieszkania, nie były zwykłymi mieszkaniami. Tak jak pani wskazała, rzeczywiście wzbogacamy je o różnego rodzaju rozwiązania proekologiczne. Ważna jest dla nas również ich funkcjonalność i wygoda korzystania przez klientów.
I klienci rzeczywiście pytają o rozwiązania związane z ekologią? Czy jednak bardziej państwo ich w tym zakresie edukują?
I to ostatnie pytanie jest trafione. Klient w Polsce nie wie, że takie rozwiązania mogą istnieć, bo dotąd nie było produktów o tak szerokim zakresie funkcjonalności, jaki my proponujemy.
To z czego nie zdają sobie sprawy konsumenci i czym są pozytywnie zaskakiwani?