Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.11.2015 10:37 Publikacja: 19.11.2015 09:56
Tomasz Górski, ekspert firmy Cushman & Wakefield
Foto: materiały prasowe
Komentuje Tomasz Górski,
starszy negocjator w dziale powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield:
- To, czy w Polsce będą się rozwijały ulice handlowe, zależy od tego, czy właściciele dostosują istniejące lokale do wymagań najemców. Potrzebny jest także spójny sposób zarządzania. W wielu krajach europejskich właściciele budynków położonych wzdłuż ulic handlowych zbierają się w grupy i oddają swoje budynki w zarządzanie jednej firmie, co pozwala na wprowadzenie spójnego pomysłu na daną okolicę. Konieczna jest też współpraca właścicieli z miastem. Jeżeli stworzymy najemcom odpowiednie warunki, to z pewnością się tu pojawią.
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Jak zmienia się zdolność kredytowa przeciętnie zarabiających singli, bezdzietnych par i rodzin sprawdzają portal...
Korzystne otoczenie biznesowe, wykwalifikowana siła robocza i stosunkowo niskie koszty przyciągają do Katowic co...
Zmagający się z zadłużeniem belgijski deweloper spłacił krytyczną serię obligacji. W lipcu i wrześniu zapadają o...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Klienci mają w czym wybierać. Rynek pierwotny oferuje mieszkania na różnym etapie zaawansowania budowy. Ceny nie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas