Niezbędny spójny pomysł na okolicę

Co powinny zrobić polskie miasta, aby były tak atrakcyjne dla luksusowych marek jak Londyn, Mediolan czy Paryż?

Aktualizacja: 19.11.2015 10:37 Publikacja: 19.11.2015 09:56

Tomasz Górski, ekspert firmy Cushman & Wakefield

Tomasz Górski, ekspert firmy Cushman & Wakefield

Foto: materiały prasowe

Komentuje Tomasz Górski,
starszy negocjator w dziale powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield:

- To, czy w Polsce będą się rozwijały ulice handlowe, zależy od tego, czy właściciele dostosują istniejące lokale do wymagań najemców. Potrzebny jest także spójny sposób zarządzania. W wielu krajach europejskich właściciele budynków położonych wzdłuż ulic handlowych zbierają się w grupy i oddają swoje budynki w zarządzanie jednej firmie, co pozwala na wprowadzenie spójnego pomysłu na daną okolicę. Konieczna jest też współpraca właścicieli z miastem. Jeżeli stworzymy najemcom odpowiednie warunki, to z pewnością się tu pojawią.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce
Nieruchomości
Na jakie mieszkania nas stać? Jaki jest wybór lokali na przeciętną kieszeń?
Nieruchomości
Katowice przyciągają coraz więcej firm z branży IT. Czym kusi miasto?
Nieruchomości
Ghelamco Group wykupiło obligacje. Duża ulga dla inwestorów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Przedwiośnie w mieszkaniówce. Duża oferta i stabilizacja cen