24 listopada Polska Rada Centrów Handlowych po raz 13. Rozda nagrody PRCH Retail Awards. Nominację uzyskały 103 projekty. Złote i srebrne statuetki zostaną przyznane w 24 kategoriach bizesowo-strategicznych i marketingowych, w tym premierowych, jak nagroda za działania ESG.

Konkurs organizowany jest od 2010 r.

- Wręczenie nagród PRCH Retail Awards to zawsze zakończenie długiego procesu, który zaczyna się od działań obiektu handlowego, następnie przygotowania szczegółowych zgłoszeń, aż po ich wnikliwą analizę i ocenę przez członków jury. W ciągu 13 lat ponad 100 jurorów oceniło i nagrodziło blisko 1000 aplikacji. Sędziowie przyznali 138 nagród, w tym 7 specjalnych. Jury zdecydowało również o nadaniu 164 wyróżnień, w tym 8 specjalnych – relacjonuje Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

- PRCH Retail Awards to konkurs jedyny w swoim rodzaju. Od początku jego wyznacznikiem jest wysoka jakość oraz wieloetapowy i transparentny proces oceny. Aplikujący muszą przygotować kompleksowe analizy, podać wskaźniki efektywności i udowodnić jury, że to ich projekt zasługuje na nagrodę. Wyróżnia go również walor edukacyjny, polegający na merytorycznej informacji dla aplikujących, gdzie opisane są mocne i słabe strony zgłoszonych projektów – dodaje.