Reklama

Reklama Spotify była zbyt straszna, by można ją emitować

Spotify chciało się wczuć w halloweenowy klimat. Poszło aż za dobrze.

Aktualizacja: 22.10.2018 16:00 Publikacja: 22.10.2018 15:43

Reklama Spotify była zbyt straszna, by można ją emitować

Foto: Youtube, ads channel

Serwis streamingowy Spotify przygotował z okazji Halloween specjalną reklamę, będącą parodią horroru z lalką bez twarzy. Reklama okazała się na tyle niepokojąca, że brytyjska organizacja zajmująca się wyznaczaniem standardów w reklamie ASA (Advertising Standarts Authority) zakazała jej emisji. Decyzja ASA zapadła po skargach od zaniepokojonych rodziców, których dzieci widziały reklamę Spotify.

Czytaj także: Nielegalne ściąganie muzyki nadal ma się dobrze 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama