Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki „Tenet” w Polsce. Sukces, czy porażka?

Nieco ponad 92 tys. biletów sprzedały kina w Polsce na długo wyczekiwany film Christophera Nolana – „Tenet” – wynika z danych Boxoffice.pl, dostęp do których uzyskaliśmy. Są to dane obejmujące 5 dni, od premiery w minioną środę. Dotychczasowe wpływy kas biletowych z wejściówek na ten film to 1,83 mln zł.

Aktualizacja: 02.09.2020 16:38 Publikacja: 02.09.2020 15:53

Wyniki „Tenet” w Polsce. Sukces, czy porażka?

Foto: materiały prasowe

Według „Variety", w sumie w tym czasie film przyniósł 53 mln dol. wpływów. To ponoć wynik zaskakująco dobry, ale trzeba wiedzieć, że wypracowany w 41 krajach. W Eurpie rynkiem, który przyniósł twórcom największe wpływy jest Wielka Brytania (7,1 mln dol.).

- Wynik filmu „Tenet" - blisko 100 tys. widzów od dnia premiery – jest bliski wynikom otwarć poprzednich filmów Nolana, sprzed wybuchu pandemii COVID-19. Trzeba pamiętać, że z jednej strony nadal utrzymują się nastroje i restrykcje związane z pandemią, z drugiej - za nami weekend przygotowań do rozpoczęcia roku szkolnego  – komentuje Tomasz Jagiełło, prezes sieci kin Helios (Grupa Agora).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama