Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki „Tenet” w Polsce. Sukces, czy porażka?

Nieco ponad 92 tys. biletów sprzedały kina w Polsce na długo wyczekiwany film Christophera Nolana – „Tenet” – wynika z danych Boxoffice.pl, dostęp do których uzyskaliśmy. Są to dane obejmujące 5 dni, od premiery w minioną środę. Dotychczasowe wpływy kas biletowych z wejściówek na ten film to 1,83 mln zł.

Aktualizacja: 02.09.2020 16:38 Publikacja: 02.09.2020 15:53

Wyniki „Tenet” w Polsce. Sukces, czy porażka?

Foto: materiały prasowe

Według „Variety", w sumie w tym czasie film przyniósł 53 mln dol. wpływów. To ponoć wynik zaskakująco dobry, ale trzeba wiedzieć, że wypracowany w 41 krajach. W Eurpie rynkiem, który przyniósł twórcom największe wpływy jest Wielka Brytania (7,1 mln dol.).

- Wynik filmu „Tenet" - blisko 100 tys. widzów od dnia premiery – jest bliski wynikom otwarć poprzednich filmów Nolana, sprzed wybuchu pandemii COVID-19. Trzeba pamiętać, że z jednej strony nadal utrzymują się nastroje i restrykcje związane z pandemią, z drugiej - za nami weekend przygotowań do rozpoczęcia roku szkolnego  – komentuje Tomasz Jagiełło, prezes sieci kin Helios (Grupa Agora).

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama