Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 06.10.2020 06:16 Publikacja: 05.10.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Operatorzy telekomunikacyjni i telewizje kablowe mogą wkrótce uzyskać nowe źródło przychodów, a nadawcy zyskać dodatkowe 1,87 mld zł (prawie 47 proc. więcej) z reklamy telewizyjnej – przekonywali eksperci Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i Fundacji Piksel podczas konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. Wszystko, według nich, dzięki danym z domowych dekoderów płatnej telewizji o tym, co dokładnie konkretny widz ogląda na ekranie, i dopasowaniu do jego zainteresowań przekazów reklamowych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
„Rzeczpospolita” poszerza ofertę specjalistycznego serwisu PRO.RP.PL o nową sekcję „Podatki”, przygotowaną z myś...
Szara strefa transmisji wideo w sieci w ciągu roku wzrosła nad Wisłą o 5 proc., jednocześnie skuteczność usuwani...
Teza, że platformy streamingowe zdominują tradycyjną telewizję traci sens. Dziś zasięg i oglądalność kanałów lin...
„Rzeczpospolita” została uznana za Medium Transformacji Energetycznej w konkursie eMobility Media Awards. Nagrod...
Sytuacja wokół potencjalnej sprzedaży Warner Bros. Discovery staje się coraz gorętsza. W ubiegłym tygodniu amery...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas