Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.10.2020 06:16 Publikacja: 05.10.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Operatorzy telekomunikacyjni i telewizje kablowe mogą wkrótce uzyskać nowe źródło przychodów, a nadawcy zyskać dodatkowe 1,87 mld zł (prawie 47 proc. więcej) z reklamy telewizyjnej – przekonywali eksperci Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i Fundacji Piksel podczas konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. Wszystko, według nich, dzięki danym z domowych dekoderów płatnej telewizji o tym, co dokładnie konkretny widz ogląda na ekranie, i dopasowaniu do jego zainteresowań przekazów reklamowych.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas