To dawało programowi 0,58 proc. udziału w ogólnopolskiej widowni. Program przyciągał przed telewizory prawie trzy razy więcej widzów niż miesiąc wcześniej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
W TV Biznes pokazywany codziennie od poniedziałku do piątku ten sam program miał w kwietniu średnią widownię każdego odcinka przekraczającą 2,2 tys. – to więcej, niż wynosiła w tym samym miesiącu średnia widownia całego kanału Telewizja Biznes (niecałe 1,88 tys.).
Zwiększył się też zasięg dzienny "Ekonomii i rynku" (wskaźnik pokazujący, ile osób choć przez minutę oglądało dane wydanie programu). W Polsacie News wynosił w kwietniu średnio prawie 70 tys., a w TV Biznes – 13 tys.
[ramka][link=http://www.rp.pl/temat/427776.html]Oglądaj programy "Ekonomia i Rynek" w tv.rp.pl[/link][/ramka]