Zakupy.com wchodziły na NewConnect jako platforma zrzeszająca sklepy internetowe. Firma zdecydowała się jednak zmienić profil działalności (sklepy zostały sprzedane). Obecnie koncentruje się usługach outsourcingu sprzedaży, m.in. obsłudze programów lojalnościowych. Oferta skierowana jest dla firm.
Zakupy.com stworzyły do tego specjalne oprogramowanie oraz zbudowały odpowiednie zaplecze logistyczne. Umowa z Polskapresse oznacza, że technologiczna spółka przejmie organizację i obsługę sprzedaży publikacji tego wydawnictwa za pośrednictwem SMS-ów, w tym akcji związanych z promocją produktów i ich natychmiastową sprzedażą.
- Nasze rozwiązania dają możliwość pełnej kontroli nad projektem, nadzór nad procesem obsługi i logistyką oraz wynikami finansowymi - komentuje Grzegorz Kobryń, członek zarządu Zakupy.com odpowiedzialny za rozwój nowych obszarów biznesowych.
Firma nie ujawnia jakich przychodów oczekuje ze współpracy z Polskapresse. Najnowszy klient Zakupy.com to jedno z największych wydawnictw w Polsce. Wydaje m.in. dziewięć dzienników regionalnych pod wspólną marką "Polska", 87 tygodników lokalnych oraz bezpłatną gazetę miejską "Echo Miasta."