Jak podają agencja social mediowa Think Kong i serwis badawczy StudentsWatch.pl, pomimo, że zdecydowana większość internautów na razie nie używa G+, ponad 1/jedna trzecia wszystkich deklaruje już, że słyszała o tym serwisie.

13 proc. korzystających z konkurencyjnej dla Facebooka platformy  to przy całej grupie internautów w sieci szacowanej na 16,6 mln ludzi (tak podaje NetTrack) oznacza ponad 2 miliony ludzi. A Google+ ruszył Podkoniec lipca i w zaledwie miesiąc po starcie miał na świecie już 29 mln użytkowników. To oczywiście nic w porównaniu z Facebookiem (750 milionów użytkowników na całym świecie, w Polsce według ostatnich, wrześniowych danych Megapanelu: 11,72 mln, więcej niż rodzima Nasza-Klasa). - Prawie 94 proc. internautów używa serwisów społecznościowych. Dla wielu synonimami tej kategorii są Facebook, NK czy YouTube. Google+ tworzy na razie dużo mniejszą społeczność, ale widać bardzo szybki wzrost" – komentuje Norbert Kilen z agencji social mediowej Think Kong.

Z Google+ korzystaa najmłodsi internauci –  w wieku 13-39 lat, zazwyczają mieszkający w największych miastąch. Dane z badań potwierdza sensacyjny wrześniowy wynika Megapanelu według którego zasięg Google+ w Polsce wynosił 1,8 miliona osób.