Mający 175 mln użytkowników LinkedIn zarobił w drugim kwartale bieżącego roku 2,8 mln dol., o 38 proc. mniej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Aż o 89 proc., do 228 mln dol., wzrosły przychody spółki, do czego przyczyniła się zwiększona liczba użytkowników płacących za dostęp do niektórych usług. Od 2 kwietnia 2012 r. strona LinkedIn jest również dostępna w języku polskim.

LinkedIn jest jedną z pierwszych firm internetowych, która weszła na giełdę. Od maja 2011 roku akcje portalu są dostępne na nowojorskiej giełdzie NYSE. Cena w dniu debiutu wynosiła 45 dol. W przeciwieństwie do Facebooka, walory LinkedIn cieszą się dużym zainteresowaniem inwestorów. Dziś za akcję biznesowego portalu społecznościowego trzeba zapłacić 104 dol. Tymczasem obecne od maja bieżącego roku walory Facebooka w czwartek osiągnęły najniższą cenę w historii - w ciągu dnia kosztowały „tylko" 19,82 dol., wobec 45 dol. w dniu debiutu.