Łącznie „Dziennik gazeta Prawna", bulwarowy „Fakt", „Gazeta Wyborcza" i „Rzeczpospolita" sprzedawały średnio 19,1 tys. e-wydań. To o 27,5 proc. więcej niż w lutym 2013 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. „Dziennik" sprzedawał w lutym tego roku 9,3 tys. e-egzemplarzy, o 13,6 proc. więcej niż przed rokiem, „Fakt": 233 egz. (ponad dwukrotnie więcej niż przed rokiem), „Gazeta Wyborcza": 1,97 tys. egz. (spadek o 14 proc.), a „Rzeczpospolita": 7,6 tys. egz. i było to o 72,3 proc. więcej niż przed rokiem.

E-wydania nie nadrabiają jeszcze jednak spadków powodowanych przez kurczący się rynek sprzedaży prasy papierowej. Całościowo sprzedaż wymienionych tytułów plus „Super Expressu" (nie sprzedaje e-wydań) wynosiła w lutym tego roku 808,5 tys. egz. i była o 10,8 proc. niższa niż przed rokiem – wynika z danych ZKDP pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.