Youtube i Facebook królami streamingu na smartfonach

Znamy pierwsze wyniki badania Nielsen Media Polska pokazującego, jak telewizja klasyczna traci uwagę widza.

Publikacja: 29.09.2020 20:59

Youtube i Facebook królami streamingu na smartfonach

Foto: Adobe Stock

Średnio około pół godziny dziennie Polak poświęca na oglądanie strumienia wideo z internetu na urządzeniach mobilnych: laptopie, tablecie i smartfonie – wynika z danych z jednoźródłowego panelu pomiaru telewizji linearnej i streamingu wideo firmy badawczej Nielsen Media Polska.

„Rzeczpospolita" uzyskała jako pierwsza wgląd w informacje, których dostarcza nowe badanie, a które mogą być cenne dla reklamodawców i producentów wideo.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
„Rzeczpospolita” liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję