Reklama
Rozwiń
Reklama

Polscy internauci odrwacają się od Apple'a

Polacy coraz chętniej surfują w sieci na smartfonach i tabletach. 60 proc. z nich w tym celu korzysta ze sprzętu Samsunga i Apple.

Aktualizacja: 02.01.2015 08:58 Publikacja: 02.01.2015 02:28

Szacuje się, że już 10 proc. ruchu internetowego generują urządzenia mobilne.

Szacuje się, że już 10 proc. ruchu internetowego generują urządzenia mobilne.

Foto: Bloomberg

Szacuje się, że już 10 proc. ruchu internetowego generują urządzenia mobilne. Jeszcze w 2013 r. co trzeci mobilny internauta w naszym kraju korzystał z tabletów i smartfonów Apple, choć udział rynkowy tych urządzeń był znikomy (wynosił kilka procent). Eksperci tłumaczyli ten fenomen faktem, że użytkownicy iPadów i iPhone'ów są bardziej świadomymi i częściej wykorzystują możliwości, jakie dają te urządzenia.

W 2014 r. sytuacja uległa diametralnej zmianie. Liderem mobilnego rynku online został Samsung. Jak wynika z analiz firmy Gemius przygotowanych dla „Rzeczpospolitej" z urządzeń koreańskiego producenta korzysta 32 proc. internautów. Z produktów Apple  już tylko 27 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama