Aktualizacja: 09.02.2015 13:13 Publikacja: 09.02.2015 05:43
Markus Tellenbach
Foto: materiały prasowe
Wyceniona na giełdzie na 6,1 mld zł Grupa TVN planuje, że w 2015 r. jej wpływy reklamowe będą rosnąć szybciej niż rynek reklamy telewizyjnej, a jej rentowność się poprawi. W piątek przy okazji publikacji wyników zarząd podtrzymał średnioterminową prognozę.
Zakłada ona, że jedna z dwóch największych komercyjnych grup telewizyjnych w kraju wypracuje 590 mln zł skorygowanej EBITDA, przy wzroście przychodów o kilka (5–9) procent. W porównaniu z ogłoszonymi właśnie wynikami oznaczałoby to obroty przekraczające 1,7 mld zł.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas