Zmiany w TVN coraz blizej

Pieniądze lubią ciszę – tak analitycy wyjaśniają powściągliwość zarządu telewizyjnej grupy w opiniach o potencjalnym inwestorze.

Aktualizacja: 09.02.2015 13:13 Publikacja: 09.02.2015 05:43

Markus Tellenbach

Markus Tellenbach

Foto: materiały prasowe

Wyceniona na giełdzie na 6,1 mld zł Grupa TVN planuje, że w 2015 r. jej wpływy reklamowe będą rosnąć szybciej niż rynek reklamy telewizyjnej, a jej rentowność się poprawi. W piątek przy okazji publikacji wyników zarząd podtrzymał średnioterminową prognozę.

Zakłada ona, że jedna z dwóch największych komercyjnych grup telewizyjnych w kraju wypracuje 590 mln zł skorygowanej EBITDA, przy wzroście przychodów o kilka (5–9) procent. W porównaniu z ogłoszonymi właśnie wynikami oznaczałoby to obroty przekraczające 1,7 mld zł.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama