Zmiany w TVN coraz blizej

Pieniądze lubią ciszę – tak analitycy wyjaśniają powściągliwość zarządu telewizyjnej grupy w opiniach o potencjalnym inwestorze.

Aktualizacja: 09.02.2015 13:13 Publikacja: 09.02.2015 05:43

Markus Tellenbach

Markus Tellenbach

Foto: materiały prasowe

Wyceniona na giełdzie na 6,1 mld zł Grupa TVN planuje, że w 2015 r. jej wpływy reklamowe będą rosnąć szybciej niż rynek reklamy telewizyjnej, a jej rentowność się poprawi. W piątek przy okazji publikacji wyników zarząd podtrzymał średnioterminową prognozę.

Zakłada ona, że jedna z dwóch największych komercyjnych grup telewizyjnych w kraju wypracuje 590 mln zł skorygowanej EBITDA, przy wzroście przychodów o kilka (5–9) procent. W porównaniu z ogłoszonymi właśnie wynikami oznaczałoby to obroty przekraczające 1,7 mld zł.

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie