Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy kochają rodzime seriale

W największych stacjach jest dużo polskich seriali i wciąż się widzom nie nudzą. W ciągu dekady najpopularniejsze produkcje przyciągnęły miliardy złotych.

Aktualizacja: 02.03.2015 07:43 Publikacja: 01.03.2015 21:00

„Pierwsza miłość” (Polsat): lider wpływów z reklam w 2014 r.

„Pierwsza miłość” (Polsat): lider wpływów z reklam w 2014 r.

Foto: materiały prasowe

Serialem dekady, jeśli chodzi o cennikowe wpływy z emitowanych przy nim reklam, jest nadawane w TVN od 2003 roku „Na Wspólnej" (patrz: wykres, na ekranie jest już ponad 2025. odcinek) z prawie 2,1 mld zł wpływów, wynika z rankingu przygotowanego przez dom mediowy Lowe Media.

– W zestawieniu dziesięciolecia prym wiodą oczywiście seriale, które nie schodzą z ekranów od lat. To one mają najwyższe budżety, najwięcej nadanych spotów oraz przerw reklamowych – mówi Michał Bakalarczyk, starszy media planner w Lowe Media. – Ale warto zwrócić uwagę także np. na serial „Przyjaciółki" (Polsat – red.), który nie zdążył jeszcze zgromadzić wielkich wpływów, bo jest nadawany od niecałych trzech lat, ale znajduje się w czołówce pod względem inwestycji przypadających na jedną przerwę reklamową oraz pod względem oglądalności – dodaje.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama