Polacy kochają rodzime seriale

W największych stacjach jest dużo polskich seriali i wciąż się widzom nie nudzą. W ciągu dekady najpopularniejsze produkcje przyciągnęły miliardy złotych.

Aktualizacja: 02.03.2015 07:43 Publikacja: 01.03.2015 21:00

„Pierwsza miłość” (Polsat): lider wpływów z reklam w 2014 r.

„Pierwsza miłość” (Polsat): lider wpływów z reklam w 2014 r.

Foto: materiały prasowe

Serialem dekady, jeśli chodzi o cennikowe wpływy z emitowanych przy nim reklam, jest nadawane w TVN od 2003 roku „Na Wspólnej" (patrz: wykres, na ekranie jest już ponad 2025. odcinek) z prawie 2,1 mld zł wpływów, wynika z rankingu przygotowanego przez dom mediowy Lowe Media.

– W zestawieniu dziesięciolecia prym wiodą oczywiście seriale, które nie schodzą z ekranów od lat. To one mają najwyższe budżety, najwięcej nadanych spotów oraz przerw reklamowych – mówi Michał Bakalarczyk, starszy media planner w Lowe Media. – Ale warto zwrócić uwagę także np. na serial „Przyjaciółki" (Polsat – red.), który nie zdążył jeszcze zgromadzić wielkich wpływów, bo jest nadawany od niecałych trzech lat, ale znajduje się w czołówce pod względem inwestycji przypadających na jedną przerwę reklamową oraz pod względem oglądalności – dodaje.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama