Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.03.2015 07:43 Publikacja: 01.03.2015 21:00
„Pierwsza miłość” (Polsat): lider wpływów z reklam w 2014 r.
Foto: materiały prasowe
Serialem dekady, jeśli chodzi o cennikowe wpływy z emitowanych przy nim reklam, jest nadawane w TVN od 2003 roku „Na Wspólnej" (patrz: wykres, na ekranie jest już ponad 2025. odcinek) z prawie 2,1 mld zł wpływów, wynika z rankingu przygotowanego przez dom mediowy Lowe Media.
– W zestawieniu dziesięciolecia prym wiodą oczywiście seriale, które nie schodzą z ekranów od lat. To one mają najwyższe budżety, najwięcej nadanych spotów oraz przerw reklamowych – mówi Michał Bakalarczyk, starszy media planner w Lowe Media. – Ale warto zwrócić uwagę także np. na serial „Przyjaciółki" (Polsat – red.), który nie zdążył jeszcze zgromadzić wielkich wpływów, bo jest nadawany od niecałych trzech lat, ale znajduje się w czołówce pod względem inwestycji przypadających na jedną przerwę reklamową oraz pod względem oglądalności – dodaje.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas