Łączna sprzedaż e-wydań sześciu największych gazet ogólnopolskich sięgnęła w lipcu 22,19 tys. egz. i  była o 16,1 proc. wyższa niż przed rokiem. Najszybciej - i znacznie szybciej niż rynek - bo o 32 proc. (do 9,53 tys. egz.) – zwiększyła się sprzedaż „Rzeczpospolitej". Kolejnym tytułem, którego sprzedaż elektroniczna rosła szybko, był należący do tej samej grupy wydawniczej „Parkiet" (wzrost rok do roku o 14,7 proc., do 1,82 tys. egz.) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. O 11,9 proc. rosła cyfrowa sprzedaż „Gazety Wyborczej" (do 2,23 tys.) oraz „Pulsu Biznesu" (do 2,6 tys. egz.), o 6 proc. zwiększyła się sprzedaż e-wydań „Dziennika Gazety Prawnej" (do 9,38 tys. egz.). E-sprzedaż „Faktu"  spadła rok do roku o 13,8 proc., do 212 egz.