„Rzeczpospolita” i „Parkiet” liderami e-wydań

W lipcu - kolejny miesiąc z rzędu „Rzeczpospolita” - była tytułem, który odnotowywał najwyższy wzrost sprzedaży wydań elektronicznych. Była też jedynym tytułem, który utrzymał całkowitą sprzedaż w porównaniu z wynikami sprzed roku.

Publikacja: 03.09.2015 15:52

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” liderami e-wydań

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński

Łączna sprzedaż e-wydań sześciu największych gazet ogólnopolskich sięgnęła w lipcu 22,19 tys. egz. i  była o 16,1 proc. wyższa niż przed rokiem. Najszybciej - i znacznie szybciej niż rynek - bo o 32 proc. (do 9,53 tys. egz.) – zwiększyła się sprzedaż „Rzeczpospolitej". Kolejnym tytułem, którego sprzedaż elektroniczna rosła szybko, był należący do tej samej grupy wydawniczej „Parkiet" (wzrost rok do roku o 14,7 proc., do 1,82 tys. egz.) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. O 11,9 proc. rosła cyfrowa sprzedaż „Gazety Wyborczej" (do 2,23 tys.) oraz „Pulsu Biznesu" (do 2,6 tys. egz.), o 6 proc. zwiększyła się sprzedaż e-wydań „Dziennika Gazety Prawnej" (do 9,38 tys. egz.). E-sprzedaż „Faktu"  spadła rok do roku o 13,8 proc., do 212 egz.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie