Spotify zrywa umowę wartą 20 mln dolarów z księciem Harrym i Meghan Markle

To koniec podcastu słynnej książęcej pary na Spotify. Szwedzki gigant streamingowy ogłosił, że zrywa kontrakt opiewający na 20 milionów dolarów z księciem Harrym i Meghan Markle.

Publikacja: 16.06.2023 10:37

Spotify zrywa umowę wartą 20 mln dolarów z księciem Harrym i Meghan Markle

Foto: AFP

Po opuszczeniu brytyjskiego dworu królewskiego i wyprowadzce do Stanów Zjednoczonych, książę Harry i Meghan Markle natychmiast zaczęli szukać nowego źródła dochodu. Postawili na branżę medialną. Szerokim echem odbił się kontrowersyjny wywiad przeprowadzony w marcu 2021 r. przez Oprę Winfrey z Meghan, a książka Harry’ego „Ten drugi” wydana w 2023 r. okazała się potężnym sukcesem sprzedażowym. Para podpisała też lukratywne kontrakty z Netfliksem i Spotify.

I właśnie ten ostatni kontrakt ma teraz stracić. Szwedzki serwis streamingowy ogłosił bowiem, że kończy współpracę z Harrym i Meghan. Para w 2020 r. podpisała umowę ze Spotify opiewającą na 20 mln dolarów ¬– kwotę absolutnie nieosiągalną dla większości artystów. Owocem umowy miał być podcast „Archetypy”. W rolę gospodyni wcieliła się Meghan, która prowadziła rozmowy z zaproszonymi gośćmi dotyczące stereotypów i mitów, które hamują rozwój kobiet.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie