Reklama
Rozwiń
Reklama

Spotify zrywa umowę wartą 20 mln dolarów z księciem Harrym i Meghan Markle

To koniec podcastu słynnej książęcej pary na Spotify. Szwedzki gigant streamingowy ogłosił, że zrywa kontrakt opiewający na 20 milionów dolarów z księciem Harrym i Meghan Markle.

Publikacja: 16.06.2023 10:37

Spotify zrywa umowę wartą 20 mln dolarów z księciem Harrym i Meghan Markle

Foto: AFP

Po opuszczeniu brytyjskiego dworu królewskiego i wyprowadzce do Stanów Zjednoczonych, książę Harry i Meghan Markle natychmiast zaczęli szukać nowego źródła dochodu. Postawili na branżę medialną. Szerokim echem odbił się kontrowersyjny wywiad przeprowadzony w marcu 2021 r. przez Oprę Winfrey z Meghan, a książka Harry’ego „Ten drugi” wydana w 2023 r. okazała się potężnym sukcesem sprzedażowym. Para podpisała też lukratywne kontrakty z Netfliksem i Spotify.

I właśnie ten ostatni kontrakt ma teraz stracić. Szwedzki serwis streamingowy ogłosił bowiem, że kończy współpracę z Harrym i Meghan. Para w 2020 r. podpisała umowę ze Spotify opiewającą na 20 mln dolarów ¬– kwotę absolutnie nieosiągalną dla większości artystów. Owocem umowy miał być podcast „Archetypy”. W rolę gospodyni wcieliła się Meghan, która prowadziła rozmowy z zaproszonymi gośćmi dotyczące stereotypów i mitów, które hamują rozwój kobiet.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama