Aktualizacja: 03.02.2017 18:02 Publikacja: 03.02.2017 16:53
Foto: 123
Snapchat to popularna, szczególnie wśród młodzieży, aplikacja pozwalająca na przesyłanie zdjęć oraz krótkich filmików. Jej historia sięga zaledwie 2012 roku a już ma 158 mln użytkowników, więcej niż Twitter. Ponad 60 proc. z nich to osoby w wieku 13-24 lat.
Mimo że spółka ma na razie straty (w 2016 roku 514,6 mln dolarów pod kreską wobec 372,9 mln w 2015 roku) i otwarcie przyznaje, że w najbliższym czasie zysków nie będzie, jest wyceniana poza rynkiem giełdowym na 18 mld dolarów. Analitycy spodziewają się, że dzięki debiutowi jego wartość wzrośnie do 25 mld dolarów. Dlatego będzie to największy debiut giełdowy od czasu IPO chińskiego giganta internetowego Alibaby dwa lata temu.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas