Aktualizacja: 13.03.2017 17:54 Publikacja: 13.03.2017 17:49
Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak
GIODO uważa, że budzący na rynku kontrowersji pomysł resortu kultury zakładający, że to operatorzy płatnych telewizji mają pobierać od abonentów zaświadczenia o zarejestrowaniu telewizora na Poczcie, jest poprawnie opracowany pod względem ochrony danych osobowych. Sprzeciwu inspektora nie budzi to, że Poczta żądałaby od płatnych telewizji danych osobowych na temat ich abonentów. – Niezależnie od powyższego, Generalny Inspektor podtrzymuje wątpliwości wobec koncepcji zaangażowania dostawców usług telewizji płatnej, a więc podmiotów prywatnych, w proces poboru opłat abonamentowych, będących rodzajem daniny publicznej, poprzez możliwość pozyskiwania przetwarzanych przez nich danych odbiorców końcowych – pisze w oficjalnym stanowisku Edyta Bielak–Jomaa, generalny inspektor ochrony danych osobowych.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas