„Piękna i bestia” dała zarobić

Najnowsza ekranizacja baśni "Piękna i bestia" poszła w tym miesiącu po rekord w kinach. W ostatni weekend według szacunków zarobiła 350 mln dol. na całym świecie.

Aktualizacja: 20.03.2017 13:43 Publikacja: 20.03.2017 13:18

„Piękna i bestia” to jak dotąd najbardziej udana premiera w 2017 roku.

„Piękna i bestia” to jak dotąd najbardziej udana premiera w 2017 roku.

Foto: www.disney.pl

Ten marzec należał w kinach do kolejnej produkcji Disneya, "Piękna i bestia". Według danych strony Boxoffice.pl, była to najbardziej udana premiera jak dotąd nie tylko w tym miesiącu, ale też w 2017 roku. W ostatni weekend film zarobił na całym świecie w przybliżeniu 350 mln dol., z czego 170 mld dol. przypadło na Amerykę Północną. To znacznie więcej niż oczekiwano w branży filmowej.

Sukces "Pięknej i bestii" pokazuje, że nawet dobrze znane, klasyczne historie wciąż potrafią podbić serca widzów lepiej niż kinowe nowości. W role główne wcielili się Emma Watson i Dan Stevens. Watson, która posiada rzesze fanów śledzących jej aktywność na portalach internetowych, już od miesięcy przed premierą promowała film między innymi na swoim koncie na Facebooku i Twitterze, co również mogło przełożyć się na jego świetny wynik.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie