Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.03.2017 13:43 Publikacja: 20.03.2017 13:18
„Piękna i bestia” to jak dotąd najbardziej udana premiera w 2017 roku.
Foto: www.disney.pl
Ten marzec należał w kinach do kolejnej produkcji Disneya, "Piękna i bestia". Według danych strony Boxoffice.pl, była to najbardziej udana premiera jak dotąd nie tylko w tym miesiącu, ale też w 2017 roku. W ostatni weekend film zarobił na całym świecie w przybliżeniu 350 mln dol., z czego 170 mld dol. przypadło na Amerykę Północną. To znacznie więcej niż oczekiwano w branży filmowej.
Sukces "Pięknej i bestii" pokazuje, że nawet dobrze znane, klasyczne historie wciąż potrafią podbić serca widzów lepiej niż kinowe nowości. W role główne wcielili się Emma Watson i Dan Stevens. Watson, która posiada rzesze fanów śledzących jej aktywność na portalach internetowych, już od miesięcy przed premierą promowała film między innymi na swoim koncie na Facebooku i Twitterze, co również mogło przełożyć się na jego świetny wynik.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Martin Śliwa został uhonorowany tytułem dziennikarza roku branży techniki motoryzacyjnej: Trade Press Award 2025.
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Po trzech kwartałach frekwencja w polskich kinach jest niższa niż rok temu. IV kwartał miał diametralnie zmienić...
Minimum 300 mln zł rocznie kosztować będzie państwo wdrożenie przepisów przyjętej przez rząd nowelizacji ustawy...
Rada ministrów przyjęła dziś projekt nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. To drugie podej...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Warner Bros. Discovery, właściciel TVN, ponownie jest na sprzedaż. Gigant medialny poinformował, że otrzymał lic...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas