Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.02.2021 08:35 Publikacja: 10.02.2021 21:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
– Ostrzegamy, że wejście w życie projektu w obecnym kształcie będzie miało dalece negatywne skutki dla całej gospodarki i zamiast zakładanych dodatkowych przychodów, przyniesie wielomiliardowe straty – podkreśla Rada Przedsiębiorczości w ogłoszonym w środę stanowisku.
To wspólny głos tworzących radę największych polskich organizacji przedsiębiorców i pracodawców – w tym BCC, Federacji Przedsiębiorców Polskich, KIG, ABSL, Konfederacji Lewiatan, Pracodawców RP, PRB Związku Banków Polskich i Związku Rzemiosła Polskiego. Wszystkie one – za pośrednictwem Rady Przedsiębiorczości – stanowczo zaprotestowały przeciw rządowym planom dodatkowego opodatkowanie przychodów z reklam. Jak przypomina rada, rynek reklamy jest jednym z najważniejszych kół zamachowych gospodarki; według wyliczeń firmy doradczej Deloitte każda złotówka wydana na reklamę przekłada się na 7 złotych wzrostu PKB.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas