Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 02.03.2021 06:13 Publikacja: 01.03.2021 21:00
Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media (pierwszy z lewej) zwracał uwagę, że podatek reklamowy może szczególnie dotknąć mniejszych wydawców prasowych. Dyskusję prowadził Michał Niewiadomski (po prawej)
Foto: Fotorzepa, Emil Górski
Pandemia mocno dotknęła rynek mediów i przychody reklamowe. Raport Publicis Groupe pokazuje, że cały 2020 r. zamknie się ujemną dynamiką na poziomie 8,6 proc.
– Drugi kwartał był najtrudniejszy, dynamika sięgała niemal -30 proc. W drugiej połowie roku widzieliśmy odbicie. III kw. zamknął się z dynamiką 3 proc., a IV kw. -1,2 proc. – podała Iwona Jaśkiewicz-Kundera, chief investment oficer w Publicis Groupe.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump pozwał dziennik „The New York Times”, czterech jego dziennikarzy oraz wydawnictwo Pen...
Właściciel Rolling Stone, Billboard i Variety pozwał Google, oskarżając technologicznego giganta o to, że jego s...
Rodzina Ellisonów poszła na ustępstwa w sporze z prezydentem i dostała zgodę na dużą fuzję. Teraz ma chrapkę na...
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas