Wzrosły przychody i zyski e-Kiosku

Notowana na NewConnect spółka e-Kiosk, największy dystrybutor e-prasy w Polsce, w 2020 r. wypracowała 11,6 mln zł przychodów, o 13 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto wyniósł 3,17 mln zł wobec 1,46 mln zł w 2019 r.

Aktualizacja: 21.03.2021 20:34 Publikacja: 21.03.2021 20:00

Wzrosły przychody i zyski e-Kiosku

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Do firmy należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl.

– W 2020 r. byliśmy beneficjentem realizowanej od ponad dwóch lat strategii ukierunkowanej na ścisłą dyscyplinę finansową. Skrupulatnie monitorujemy koszty, na bieżąco weryfikujemy politykę cenową, analizujemy finanse i to przynosi efekty – skomentował Łukasz Piela, prezes e-Kiosku. – Najważniejszym wydarzeniem minionego roku wpływającym na gospodarkę był wybuch pandemii i z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że jako spółka byliśmy na takie wydarzenie przygotowani właśnie dzięki racjonalnej polityce finansowej prowadzonej w poprzednich okresach. Jeśli do tego dodać szybkie dostosowanie działań sprzedażowych i marketingowych do wzrostowego trendu na produkty cyfrowe, który pojawił się w wyniku epidemii, otrzymujemy przepis na dobre wyniki – podsumował menedżer.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie