Reklama

Vero zyskuje na popularności. Pogromca Facebooka?

Chronologiczne wyświetlanie postów, łatwe zarządzanie gronem odbiorców i brak nadmiaru funkcji może być przepisem na sukces.

Aktualizacja: 28.02.2018 15:12 Publikacja: 28.02.2018 15:08

Vero zyskuje na popularności. Pogromca Facebooka?

Foto: Bloomberg

Facebook, Instagram, Snapchat i inne serwisy społecznościowe mają swoje wady. Użytkowników coraz częściej irytują takie problemy, jak nadmiar reklam czy niejasne zasady wyświetlania postów i inne drobiazgi. To wszystko sprawia, że może być miejsce na nowy serwis społecznościowy.

Na fali obecnie jest Vero – aplikację z Google Play zainstalowało już ponad 500 tysięcy użytkowników. Wyróżnia się ona prostotą i łatwością obsługi. Decydowanie komu co udostępniamy jest znacznie prostsze niż na Facebooku – wystarczy jeden ruch palca (oraz wcześniejsze ustalenie do której grupy zaliczamy osoby, które mogą nas obserwować). Dodatkowym argumentem „za” jest dla wielu osób fakt, że Vero nie kombinuje z algorytmami, tylko wyświetla posty w chronologicznej kolejności. Dodatkowo prezentowany użytkownikowi strumień może zostać podzielony na kolekcje, które zmniejszają szum informacyjny.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama