Reklama
Rozwiń
Reklama

Vero zyskuje na popularności. Pogromca Facebooka?

Chronologiczne wyświetlanie postów, łatwe zarządzanie gronem odbiorców i brak nadmiaru funkcji może być przepisem na sukces.

Aktualizacja: 28.02.2018 15:12 Publikacja: 28.02.2018 15:08

Vero zyskuje na popularności. Pogromca Facebooka?

Foto: Bloomberg

Facebook, Instagram, Snapchat i inne serwisy społecznościowe mają swoje wady. Użytkowników coraz częściej irytują takie problemy, jak nadmiar reklam czy niejasne zasady wyświetlania postów i inne drobiazgi. To wszystko sprawia, że może być miejsce na nowy serwis społecznościowy.

Na fali obecnie jest Vero – aplikację z Google Play zainstalowało już ponad 500 tysięcy użytkowników. Wyróżnia się ona prostotą i łatwością obsługi. Decydowanie komu co udostępniamy jest znacznie prostsze niż na Facebooku – wystarczy jeden ruch palca (oraz wcześniejsze ustalenie do której grupy zaliczamy osoby, które mogą nas obserwować). Dodatkowym argumentem „za” jest dla wielu osób fakt, że Vero nie kombinuje z algorytmami, tylko wyświetla posty w chronologicznej kolejności. Dodatkowo prezentowany użytkownikowi strumień może zostać podzielony na kolekcje, które zmniejszają szum informacyjny.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama