Reklama

Po Facebooku porażka Twittera. Akcje mocno tracą

Akcje Twittera spadają w handlu przedsesyjnym o 18 proc. Podobnie jak Facebook, spółka rozczarowała inwestorów wynikami za drugi kwartał.

Aktualizacja: 27.07.2018 14:13 Publikacja: 27.07.2018 14:07

Po Facebooku porażka Twittera. Akcje mocno tracą

Foto: Bloomberg

Liczba aktywnych co miesiąc użytkowników Twittera spadła w drugim kwartale o 1 mln, do 353 mln osób. Inwestorzy spodziewali się jednak, że wzrośnie ona o 1 mln osób – i to pomimo kampanii Twittera prowadzącej do usuwania z tego serwisu tysięcy fałszywych kont.

Czytaj także: Facebook: największa dzienna przecena w historii

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama