Wśród jego zadań znajdują się m.in. współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej, utrzymywanie relacji z mediami oraz koordynacja działań marketingowych spółki - informuje marketingprzykawie.pl.
Do CPK Konrad Majszyk przeszedł z Polskich Linii Lotniczych LOT, w których pracował od połowy 2017 r. i pełnił funkcję zastępcy dyrektora komunikacji korporacyjnej i nadzorował powstawanie magazynu pokładowego „Kaleidoscope".
W latach 2012–2017 r. Majszyk był dziennikarzem ekonomicznym w „Dzienniku Gazecie Prawnej", gdzie zajmował się transportem (lotniczym, kolejowym, drogowym i morskim) oraz logistyką, spółkami budowlanymi i sektorem energetycznym. Wcześniej (2003–2012) był dziennikarzem „Rzeczpospolitej", gdzie również zajmował się tematyka transportu i komunikacji.
Centralny Port Komunikacyjny to planowany węzeł przesiadkowy między Warszawą a Łodzią, który zintegruje transport lotniczy, kolejowy i drogowy. CPK jest w 100 procentach własnością Skarbu Państwa, zaliczając się do spółek strategicznych z punktu widzenia interesów kraju.