Jak wynika z badań słuchalności Radio Track (przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC), w całym 2010 roku słuchalność Radia RMF FM wynosiła już 27,3 proc. (przy 25,6 proc. rok wcześniej), Radio Zet uzyskało wynik minimalnie słabszy niż rok wcześniej: 16,1 proc. (16,3 proc. w 2009 r. ).

Kolejny w zestawieniu ogólnopolskich rozgłośni radiowych Program I Polskiego Radia także może się pochwalić lepszym wynikiem – jego udział wynosił w ubiegłym roku 12,9 proc., podczas gdy rok wcześniej 12 proc. Powody do radości ma też bez wątpienia publiczna Trójka. Po pierwsze, zamknęła rok wzrostem słuchalności (z 6,7 proc. do 7,5 proc.), po drugie – miniony rok znów przyniósł jej kolejny rekord słuchalności w historii badań – wynik na poziomie 7,7proc. (za okres marzec – maj).

Słuchalność Radia Maryja wynosiła w 2010 r. 1,98 proc. (1,93 proc. rok wcześniej), publicznej Dwójki – 0,75 proc. (0,66 proc. w 2009 roku), a Czwórki (d. Polskie Radio Euro) – 0,22 proc. (przy 0,16 proc. rok wcześniej).