Burda Media kupuje swojego największego konkurenta w Polsce

Przejęcie na rynku mediów kobiecych. Wydawnictwo Burda Media Polska kupi swego rywala, spółkę Edipresse Polska, jednego z największych wydawców tytułów dla kobiet.

Aktualizacja: 06.05.2021 12:05 Publikacja: 06.05.2021 11:36

Burda Media kupuje swojego największego konkurenta w Polsce

Foto: materiały prasowe/ Burda Media

Po latach konkurencji o polski rynek mediów kobiecych Niemcy i Szwajcarzy doszli do porozumienia. Należąca do niemieckiego koncernu Burda Media Polska podpisała ze szwajcarską Edipresse Group umowę dotyczącą kupna jej polskiej spółki wydawniczej, Edipresse Polska.

W rezultacie flagowe polskie tytuły Edipresse, w tym magazyny „Viva", „Viva!Moda" i „Party", trafią do Burda Media Polska, która wydaje ok. 20 tytułów, w tym „Galę", „Glamour", „Claudię", „Elle" i „Dobre Rady". Wraz z tytułami Edipresse Burda przejmie również jej serwisy internetowe w tym Wizaz.pl, Polki.pl i uruchomiony niedawno Modago.pl.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie