Reklama

Burda Media kupuje swojego największego konkurenta w Polsce

Przejęcie na rynku mediów kobiecych. Wydawnictwo Burda Media Polska kupi swego rywala, spółkę Edipresse Polska, jednego z największych wydawców tytułów dla kobiet.

Aktualizacja: 06.05.2021 12:05 Publikacja: 06.05.2021 11:36

Burda Media kupuje swojego największego konkurenta w Polsce

Foto: materiały prasowe/ Burda Media

Po latach konkurencji o polski rynek mediów kobiecych Niemcy i Szwajcarzy doszli do porozumienia. Należąca do niemieckiego koncernu Burda Media Polska podpisała ze szwajcarską Edipresse Group umowę dotyczącą kupna jej polskiej spółki wydawniczej, Edipresse Polska.

W rezultacie flagowe polskie tytuły Edipresse, w tym magazyny „Viva", „Viva!Moda" i „Party", trafią do Burda Media Polska, która wydaje ok. 20 tytułów, w tym „Galę", „Glamour", „Claudię", „Elle" i „Dobre Rady". Wraz z tytułami Edipresse Burda przejmie również jej serwisy internetowe w tym Wizaz.pl, Polki.pl i uruchomiony niedawno Modago.pl.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama