W kategorii promo&activation lions/zdrowie i bezpieczeństwo publiczne nagrodzona została jej kampania dla stowarzyszenia Amazonki. Włączyła się w nią marka odzieżowa H&M. W sklepach tej marki do zakupów dokładane były piszczące przy wyjściu ze sklepu klipsy, które, gdy odnajdowała je ochrona, opatrzone były napisem:  Co człowiek przeoczy, odnajdzie maszyna ze wskazaniem na mammografię.

W tej samej kategorii nominowana była  też praca przygotowana przez agencję Leo Burnett Warszawa. Wyróżniona za najlepsze użycie cyfrowych mediów kampania reklamująca Muzeum Narodowe w Krakowie na zlecenie muzeum i sponsora projektu Nowe Sukiennice – Grupy PZU nie dostała jednak na razie nagrody. Teraz ma jednak kolejną szansę, bo dostała kolejną nominację – w kategorii media. Na czas renowacji muzeum agencja zdecydowała się pokazywać zwiedzającym dzieła na ich własnych komórkach przy wykorzystaniu tzw. technologii rozszerzonej rzeczywistości, czyli augmented reality.

Wszystkich zgłoszeń nadesłanych na bodajże najważniejszy festiwal reklamowy n świecie w Cannes było ponad 28,8 tys. To rekordowo dużo i aż o 19 proc. więcej niż rok wcześniej. Nadeszły z ponad 90 krajów. Festiwal kończy się w najbliższą niedzielę. W ubiegłym roku Polacy wrócili z Cannes z trzema statuetkami: dwiema srebrnymi i jedną brązowa.