Brązową nagrodę na 58 Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym w Cannes Publicis dostał za kampanię społeczną "Bezpieczne dziecko w sieci" w kategorii media lions za najlepsze wykorzystanie działań niestandardowych.

Nagrodzona w Cannes akcja miała uwrażliwiać na problem pedofilii w Internecie. Została przeprowadzona w lutym w sklepach dziecięcej marki Coccodrillo, gdzie rozmieszczone zostały wieszaki z dziecięcą bielizną, pod którą próbuje sięgnąć internetowa "łapa" (ikonka pojawiająca się podczas pracy w sieci, gdy chce się za pomocą myszy coś na ekranie przesunąć). Na wieszaku jest też ostrzeżenie:  „Pedofile są aktywni w Internecie – chroń swoje dziecko, dowiedz się, jak zapewnić mu bezpieczeństwo w sieci".

Przy kasach klienci sklepu dostawali ulotkę z informacjami na temat podstawowych reguł bezpiecznego korzystania z Internetu przez dzieci.

Srebrnego lwa dostal wespol z odzialem londynskim tej samej agencji polski oddzial agencji public relations Hill&Knowlton za kampanie internetowa oswajajaca ze stwardnieniem rozsianym (w Internecie stworzono symulator, pozwalajacy na poczucie sie, jak osoba chorujaca na te chorobe).

Nagrodzona wcześniej inna kampania z Polski, także dostała brązowego lwa. Opiera się na podobnym pomyśle. Agencja Euro RSCG Warszawa, która została nagrodzona w kategorii promo& activation lions/zdrowie i bezpieczeństwo publiczne, opracowała kampanię dla stowarzyszenia Amazonki. Włączyła się w nią marka odzieżowa H&M, w której sklepach do zakupów dokładane były piszczące przy wyjściu ze sklepu klipsy. Gdy odnajdowała je ochrona, opatrzone były napisem: Co człowiek przeoczy, odnajdzie maszyna, oraz zachętę do podawania się mammografii.