Dużo silniej spadały przychody z usług komórkowej sieci, które obniżyły się rok do roku o 6,6 proc. do 1,68 mld zł.

EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) spółki wzrosła za to o 1,7 proc. do 647 mln zł. Marża na tym poziomie wzrosła rok do roku o 1,9 pkt. proc. do 35,6 proc.

W III kwartale br. , który był dla branży komórkowej bardzo dobry (przybyło im ponad 800 tys. aktywnych kart SIM), PTC przyłączyła 203 tys. kart SIM netto.. Na koniec września liczba jej klientów sięgała 13,4 mln.  W segmencie klientów kontraktowych przybyło 38 tys. kart, a w pre-paid 166 tys.

ARPU ( średni przychód na użytkownika operatora w miesiącu) obniżył się o 6 proc. do 41 zł.

Spółka coraz mniej wydaje na pozyskanie nowego klienta. Tzw. SAC spadł o ponad 20 proc. do 78,8 zł z 96 zł w III kw. 2010 r.