Agencja zmieni nazwę na Ciszewski MSL. Jerzy Ciszewski, założyciel i prezes Ciszewski PR, ma pozostać szefem firmy pod nowym szyldem. - Trzy marki, działające w ramach Ciszewskiego czyli Ciszewski PR, Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski Financial Communications zostaną połączone pod marką MSLGROUP, sieci wyspecjalizowanej w komunikacji, public relations oraz organizowaniu wydarzeń, należącej do Grupy Publicis – podały firmy. Kwoty transakcji nie podano.
Jerzy Ciszewski zapewnia, że przejęcie nie ma nic wspólnego z niestabilną sytuacją gospodarczą w Europie i na świecie. – Zdecydowałem się na taki krok, bo pracuję w branży PR od 20 lat, a od 17 prowadzę tę agencję i od pewnego czasu mam wrażenie, że doszedłem do ściany. Ta decyzja spowodowała, że będę mógł dalej rozwijać firmę, także w nowych kierunkach – mówi „Rz" Ciszewski. Jak wyjaśnia, pozyskując dla agencji nowego właściciela chciał „dać oddech" sobie i swoim współpracownikom (zespół pozostaje w firmie). – Mamy być takim centrum operacyjnym MSL na Europę Środkowo-Wschodnią, odpowiedzialnym za cały ten obszar, dzięki temu będziemy mogli działać też poza Polską – mówi Ciszewski. Agencję założył w 2003 roku – Za tysiąc dolarów pożyczonych od przyjaciela – wspomina i dodaje, że firma jest rentowna i przynosi zyski. Grupa Publicis, to według ostatniego raportu RECMA - organizacji zajmującej się badaniem globalnego rynku firm reklamowych, druga po grupie WPP największa grupa zrzeszająca ogólnoświatowe sieci agencji mediowych i reklamowych . W 2010 roku zarządzała budżetami klientów wartymi 59,4 mld dol. (o 15,1 proc. wyższymi niż rok wcześniej).