To jednak głównie zasługa „Gazety Polskiej", której wynik  poprawił się w porównaniu z 2010 rokiem o 41,3 proc. (wzrósł do 71,7 tys. egz.) oraz „Wprost", którego sprzedaż wzrosła rok do roku o 15,9 proc. do 119,4 tys. egz. – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

Spadków nie odnotowały także publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora": jego wynik wynosił 365,1 tys. egz. (wzrost o 0,7 proc.) oraz „Gość Niedzielny": sprzedawał średnio 143,4 tys. egz., o 0,2 por. więcej niż rok wcześniej. Pozostałym tytułom sprzedaż spadła. Forum publikujące przedruki z prasy zagranicznej osiągnęło wynik na poziomie 16,5 tys. (spadek o 7 proc.), „Newsweek Polska": 115,5 tys. egz. (spadek o 3,5 proc.), „Polityka": 134,6 tys. egz. (spadek o 5,9 proc.), „Przegląd": 21,9 tys. egz. (spadek o 4 proc.), „Przekrój": 38,9 tys. egz. (spadek o 16,5 proc.), a „Tygodnik Powszechny" sprzedawał średnio 22,2 tys. egz. każdego wydania, o 0,1 proc. mnie niż przed rokiem.

W samym grudniu łączna sprzedaż dziesięciu największych tygodników społeczno-politycznych (bez „Uważam Rze") także była stabilna: spadła symbolicznie, tylko o 0,1 proc. do 1,08 mln egz. Najwięcej egzemplarzy sprzedawały „Tygodnik Angora": 364,1 tys. egz. (wzrost rok do roku o 4 proc.), „Gość Niedzielny": 152,6 tys. egz. (spadek o 1,2 proc.) oraz „Polityka": 144,2 tys. egz. (spadek o 1,3 proc.).

„Uważam Rze" nadal utrzymuje się w czołówce, jest w tym zestawieniu kolejne z wynikiem 129, 5 tys. egz. Kolejny był „Newsweek Polska" z wynikiem 127 tys. egz. (wzrost o 3,3 proc.), a następnie „Wprost":  120 tys. egz. (spadek o 8,5 proc.), „Gazeta Polska": 72,5 tys. egz. (wzrost o 6,1 proc.), „Przekrój": 37,5 tys. egz. (spadek o 19,4 proc.), „Tygodnik Powszechny": 23,2 tys. egz. (wzrost o 6,5 proc.), „Przegląd": 23 tys. egz. (wzrost o 1,3 proc.). „Forum" sprzedawało średnio 17 tys. egz., o 4,7 proc. mniej niż w grudniu 2010 r.