Reklama

Agora: rynek reklamy w Polsce w 2019 roku nadal ma szansę na wzrost

O 0,5 proc. do 2,1 mld zł spadły wydatki reklamowe w Polsce w I kwartale 2019 roku – szacuje zarządy Agory. Podtrzymuje, że w całym roku rynek reklamy może urosnąć w porównaniu z 2018 roku, choć niewiele. Podtrzymuje chęć przejęć i wierzy w kina.

Aktualizacja: 15.05.2019 14:44 Publikacja: 15.05.2019 14:42

Agora: rynek reklamy w Polsce w 2019 roku nadal ma szansę na wzrost

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Zarząd Agory spodziewa się, że wartość rynku reklamy w Polsce w 2019 roku wzrośnie, choć wzrost ten może być bliższy dolnej granicy widełek przedstawionych przy okazji publikacji wyników za 2018 rok.

- Ogółem dynamika rynku ciągle ma szansę być pozytywna – powiedział podczas spotkania z dziennikarzami i analitykami Bartosz Hojka, prezes Agory. Z jego słów wynikało, że spodziewa się wzrostu bliższego dolnej granicy przedziału wskazanego wcześniej przez spółkę.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Nowy sklep.rp.pl od „Rzeczpospolitej”: magazyny i poradniki z dostawą InPost
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama