Łukasz Wejchert na zakupach

Dirlango, spółka należąca do byłego szefa Onetu i do Macieja Żaka, kupuje 70 proc. akcji firmy Netsprint i chce rozwijać jej działalność zagranicą.

Publikacja: 15.06.2015 12:07

Łukasz Wejchert na zakupach

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński

Netsprint to właściciel sieci reklamy kontekstowej i behawioralnej Adkontekst oraz sieci tzw. reklamy konwentowej ContentStream. Netsprint już zapowiada mocniejsze wyjście poza Polskę. Przychody Netsprinta w 2014 r. sięgały 19,3 mln zł i były o jedną piątą wyższe niż rok wcześniej, EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją) wynosiła 1,85 mln zł. W firmie pracuje ponad 70 osób. - Netsprint ma unikalne, technologiczne DNA. Bardzo je cenię. To ono od 14 lat jest siłą napędową firmy. Dzięki temu spółka już nieraz była w stanie zmieniać się, elastycznie reagując na potrzeby rynku. To świetny fundament do dalszego rozwoju. Jestem pewien, że wspólnie stworzymy unikalne produkty w Polsce i zagranicą –komentował w komunikacie spółki Łukasz Wejchert, współwłaściciel Dirlango – wehikułu, poprzez który inwestuje w interesujące go projekty po odejściu z Grupy Onet i TVN. Netsprint działa w obszarze reklamy kontekstowej i behawioralnej, kontent marketingu oraz big data i personalizacji reklam, reklamy dla e-commerce i mobilnej.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie