Netsprint to właściciel sieci reklamy kontekstowej i behawioralnej Adkontekst oraz sieci tzw. reklamy konwentowej ContentStream. Netsprint już zapowiada mocniejsze wyjście poza Polskę. Przychody Netsprinta w 2014 r. sięgały 19,3 mln zł i były o jedną piątą wyższe niż rok wcześniej, EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją) wynosiła 1,85 mln zł. W firmie pracuje ponad 70 osób. - Netsprint ma unikalne, technologiczne DNA. Bardzo je cenię. To ono od 14 lat jest siłą napędową firmy. Dzięki temu spółka już nieraz była w stanie zmieniać się, elastycznie reagując na potrzeby rynku. To świetny fundament do dalszego rozwoju. Jestem pewien, że wspólnie stworzymy unikalne produkty w Polsce i zagranicą –komentował w komunikacie spółki Łukasz Wejchert, współwłaściciel Dirlango – wehikułu, poprzez który inwestuje w interesujące go projekty po odejściu z Grupy Onet i TVN. Netsprint działa w obszarze reklamy kontekstowej i behawioralnej, kontent marketingu oraz big data i personalizacji reklam, reklamy dla e-commerce i mobilnej.
Zarząd Netsprinta tworzą Artur Banach (prezes) oraz Łukasz Duda. - Dotychczasowi udziałowcy Netsprinta (sześć osób prywatnych, w tym Artur Banach), pozostają współwłaścicielami spółki. Natomiast firma Dirlango zostaje udziałowcem większościowym i inwestorem strategicznym. W efekcie transakcji Netsprint zdobędzie pieniądze na dalszy rozwój technologii i sieci sprzedaży oraz zwiększenie przychodów z rynków zagranicznych. Dzisiaj, poza Polską, firma ma także klientów w Skandynawii i krajach nadbałtyckich – podaje firma. Kwoty transakcji nie podano.