Reklama

Łukasz Wejchert na zakupach

Dirlango, spółka należąca do byłego szefa Onetu i do Macieja Żaka, kupuje 70 proc. akcji firmy Netsprint i chce rozwijać jej działalność zagranicą.

Publikacja: 15.06.2015 12:07

Łukasz Wejchert na zakupach

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński

Netsprint to właściciel sieci reklamy kontekstowej i behawioralnej Adkontekst oraz sieci tzw. reklamy konwentowej ContentStream. Netsprint już zapowiada mocniejsze wyjście poza Polskę. Przychody Netsprinta w 2014 r. sięgały 19,3 mln zł i były o jedną piątą wyższe niż rok wcześniej, EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją) wynosiła 1,85 mln zł. W firmie pracuje ponad 70 osób. - Netsprint ma unikalne, technologiczne DNA. Bardzo je cenię. To ono od 14 lat jest siłą napędową firmy. Dzięki temu spółka już nieraz była w stanie zmieniać się, elastycznie reagując na potrzeby rynku. To świetny fundament do dalszego rozwoju. Jestem pewien, że wspólnie stworzymy unikalne produkty w Polsce i zagranicą –komentował w komunikacie spółki Łukasz Wejchert, współwłaściciel Dirlango – wehikułu, poprzez który inwestuje w interesujące go projekty po odejściu z Grupy Onet i TVN. Netsprint działa w obszarze reklamy kontekstowej i behawioralnej, kontent marketingu oraz big data i personalizacji reklam, reklamy dla e-commerce i mobilnej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Czy Amerykanie wygrali bitwę o TikToka?
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Reklama
Reklama