Reklama
Rozwiń
Reklama

Agora pod kreską, ale lepiej od oczekiwań

Spółka zamknęła kwartał na minusie, ale z lepszymi wynikami od tych, jakie zakładali analitycy. W przyszłym roku planuje start telewizji.

Publikacja: 09.11.2015 07:43

Przychody Agory w III kwartale wyniosły 259,8 mln zł i były o 6,5 proc. wyższe niż rok wcześniej w tym samym czasie. – Na wzrost ten istotnie wpłynęły wyższe o 6,5 proc. przychody reklamowe w kwocie 125,3 mln zł, związane z wyższym niż rynkowy wzrostem przychodów z reklamy w segmentach internet, radio, reklama zewnętrzna oraz film i książka – podała spółka.Jej strata operacyjna wyniosła 4,4 mln zł (rok wcześniej sięgała 9,8 mln zł), a strata netto: 6,7 mln zł (przy 10,2 mln zł rok wcześniej).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama