Tomasz Jażdżyński na czele Gremi Media SA

Menedżer będzie odpowiedzialny za transformację wydawcy „Reczpospolitej” i „Parkietu” w koncern epoki cyfrowej. „Każda odnosząca sukcesy spółka mediowa musi spotkać się ze swoimi czytelnikami, widzami, czy klientami dokładnie tam, gdzie oni są” – tak Marcus Brauchli, współzałożyciel i partner zarządzający funduszu inwestycyjnego North Base Media, akcjonariusza Gremi Media SA komentuje zmiany w zarządzie spółki.

Aktualizacja: 21.12.2017 21:08 Publikacja: 20.12.2017 15:35

Tomasz Jażdżyński na czele Gremi Media SA

Foto: Fotorzepa

„Dziś przed nami trzy wyzwania: digital, digital i po trzecie digital” – mówił Grzegorz Hajdarowicz, główny akcjonariusz Gremi Media, podczas listopadowego debiutu spółki na NewConnect. Mediowa firma, między innymi wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” została wzmocniona kadrowo. W czwartek 20 grudnia 2017 roku rada nadzorcza odwołała zarząd i powołała nowe kierownictwo. Na jego czele stanął Tomasz Jażdżyński, a do zarządu ponownie powołano Marię Wysocką i Piotra Łyska.

Czytaj także

Tomasz Jażdżyński ma bogaty dorobek, kierował m.in. portalem Interia.pl, był dyrektorem finansowym Wirtualnej Polski, gdzie odpowiadał za restrukturyzację finansową i operacyjną, a także kierował spółką Bankier.pl (przy czym zarówno Interię, jak i Bankiera, wprowadzał na GPW).

Jażdżyński był także członkiem komitetu sterującego ds. internetu globalnej grupy Bauer Media oraz dyrektorem zarządzającym segmentu media i komunikacja Grupy Allegro.

„Dzisiaj każda odnosząca sukcesy spółka mediowa musi spotkać się ze swoimi czytelnikami, widzami, czy klientami dokładnie tam, gdzie oni są. W dzisiejszych czasach są to różnego typu cyfrowe i mobilne platformy” – komentuje zmiany w zarządzie Marcus Brauchli, współzałożyciel i partner zarządzający funduszu inwestycyjnego North Base Media, który ostatnio zwiększył do 5 proc. zaangażowanie w notowanej na rynku NewConnect spółce Gremi Media SA.

Tomasz Jażdżyński zostaje prezesem Gremi Media SA w momencie gdy – jak sam mówi - tworzy się docelowy model całego rynku mediowego, w którym swoje miejsce muszą odnaleźć tradycyjne wydawnictwa, przechodząc ostateczną transformację cyfrową. „Przyszłością mediów są treści będące częścią usług lub obudowane usługami możliwymi dzięki technologii – interaktywne i intuicyjne w użyciu. Co nie oznacza, że możemy dzisiaj na pewno przewidzieć ostateczny koniec wszelkich wydań papierowych. Mają one pewne atrybuty takie jak jakość odbioru czy swego rodzaju prestiż niedostępne na razie dla innych nośników” – mówi Jażdżyński.

 

Zdaniem Grzegorza Hajdarowicza nowy prezes Gremi Media jest jedną z najbardziej kompetentnych osób w Polsce jeśli chodzi o biznes cyfrowy. „Pan Tomasz Jażdżyński udowodnił to w firmach, które współtworzył i które odniosły bezdyskusyjny sukces rynkowy. Oczekujemy, że jak najszybciej 50 proc. przychodów spółki Gremi Media będzie pochodziło z digitalu. Zakładam, że wydarzy się to w perspektywie nie dłuższej niż trzy lata” – mówi Hajdarowicz.

Dotychczasowy prezes Gremi Media, Dariusz Bąk, został powołany do rady nadzorczej spółki, będzie też wspierać dalszy rozwój przedsięwzięć Grzegorza Hajdarowicza – w tym zagranicznych. Odwołana z zarządu Iwona Liszka-Majkowska pozostanie dyrektorem finansowym Gremi Media.

 

„Dziś przed nami trzy wyzwania: digital, digital i po trzecie digital” – mówił Grzegorz Hajdarowicz, główny akcjonariusz Gremi Media, podczas listopadowego debiutu spółki na NewConnect. Mediowa firma, między innymi wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” została wzmocniona kadrowo. W czwartek 20 grudnia 2017 roku rada nadzorcza odwołała zarząd i powołała nowe kierownictwo. Na jego czele stanął Tomasz Jażdżyński, a do zarządu ponownie powołano Marię Wysocką i Piotra Łyska.

Pozostało 83% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane