Wzmocnić obecność w cyfrowym świecie

Połowa przychodów spółki Gremi Media będzie pochodzić z digitalu. Zakładam, że wydarzy się to w perspektywie nie dłuższej niż trzy lata - mówi Grzegorz Hajdarowicz, Prezes Rady Nadzorczej Gremi Media SA w rozmowie z Bogusławem Chrabotą

Aktualizacja: 20.12.2017 15:58 Publikacja: 20.12.2017 15:47

Grzegorz Hajdarowicz

Grzegorz Hajdarowicz

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Na czele zarządu Gremi Media staje Tomasz Jażdżyński, skąd ta zmiana?

Za wszystkim stoi konsekwentne działanie od 2011 roku. Najpierw była restrukturyzacja, potem ułożenie firmy, potem giełda. Teraz najważniejsze co nas czeka, to trzy fundamentalne wyzwania dla naszej grupy: digital, digital, digital. I do tego pan Tomasz Jażdżyński jest jedną z najbardziej kompetentnych osób w Polsce. Udowodnił to w firmach, które współtworzył i które odniosły bezdyskusyjny sukces rynkowy.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem