Reklama
Rozwiń

Wzmocnić obecność w cyfrowym świecie

Połowa przychodów spółki Gremi Media będzie pochodzić z digitalu. Zakładam, że wydarzy się to w perspektywie nie dłuższej niż trzy lata - mówi Grzegorz Hajdarowicz, Prezes Rady Nadzorczej Gremi Media SA w rozmowie z Bogusławem Chrabotą

Aktualizacja: 20.12.2017 15:58 Publikacja: 20.12.2017 15:47

Grzegorz Hajdarowicz

Grzegorz Hajdarowicz

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Na czele zarządu Gremi Media staje Tomasz Jażdżyński, skąd ta zmiana?

Za wszystkim stoi konsekwentne działanie od 2011 roku. Najpierw była restrukturyzacja, potem ułożenie firmy, potem giełda. Teraz najważniejsze co nas czeka, to trzy fundamentalne wyzwania dla naszej grupy: digital, digital, digital. I do tego pan Tomasz Jażdżyński jest jedną z najbardziej kompetentnych osób w Polsce. Udowodnił to w firmach, które współtworzył i które odniosły bezdyskusyjny sukces rynkowy.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji