Facebook i "Pigułka wolności"

Piotr Czerwiński nakreślił portret „generacji kciuka" i utrwalony w pigułce kawałek współczesnej historii, którą sami bezwiednie tworzymy, naciskając klawisz „lubię to", i nie widząc, że sami stajemy się produktem, wystawionym na sprzedaż.

Publikacja: 28.09.2012 13:50

materiały prasowe

materiały prasowe

Foto: materiały prasowe

Historia osadzona we współczesnych realiach; akcja rozgrywa się na Facebooku, a także w Warszawie (ze szczególnym uwzględnieniem tamtejszych galerii handlowych), oprócz tego w Paryżu, na Teneryfie i w paru innych przedziwnych miejscach. W tle pojawiają się autentyczne wydarzenia z lat 2011-2012, a nawet autentyczni użytkownicy i strony Facebooka ( m. In. „Make Life Harder", „Ironia i sarkazm pozwalają mi znosić głupotę innych" etc)

www.facebook.com/stylzycia

Aleks, Bohater „Pigułki wolności", zapalony internauta, hipster i życiowy nieudacznik, dla żartu zakłada na Facebooku stronę społecznościową, która błyskawicznie przeradza się w globalny ruch, zyskujący miliony fanów, a jego samego zamienia w celebrytę. Media i opinia publiczna dorabiają jego stronie filozofię, o której nie miał pojęcia, zaś jemu samemu wmawiają, że stoi na czele pokoleniowych zmian, które na trwałe ustalą wizerunek współczesnej młodzieży. Z czasem Aleks wierzy, że naprawdę tak jest i zaczyna poważnie traktować swoją misję, choć nie do końca wie, na czym ta misja polega. Do chwili, kiedy do gry włącza się piękna kobieta i duże pieniądze. One pogmatwają wszystko...

 

Konkurs!

Specjalnie dla naszych Czytelników mamy 5 egzemplarzy książki "Pigułka wolności" Piotra Czerwińskiego

START KONKURSU: piątek 28. września 2012 r., godz. 13:00

Wystarczy, że polubisz profil www.facebook.com/stylzycia i odpowiesz na pytanie:

W którym roku Mark Zuckerberg założył serwis Facebook?

Swoją odpowiedź wyślij na adres fb@rp.pl. Pamiętaj aby w wiadomości podać swój login w serwisie Facebook. Pięć pierwszych osób, które poprawnie wykonają zadanie, zostaną nagrodzone książkami. Zwycięzców poinformujemy drogą elektroniczną.

Więcej szczegółów znajdziesz w regulaminie konkursowym.

Historia osadzona we współczesnych realiach; akcja rozgrywa się na Facebooku, a także w Warszawie (ze szczególnym uwzględnieniem tamtejszych galerii handlowych), oprócz tego w Paryżu, na Teneryfie i w paru innych przedziwnych miejscach. W tle pojawiają się autentyczne wydarzenia z lat 2011-2012, a nawet autentyczni użytkownicy i strony Facebooka ( m. In. „Make Life Harder", „Ironia i sarkazm pozwalają mi znosić głupotę innych" etc)

www.facebook.com/stylzycia

Kultura
Wystawa finalistów Young Design 2025 już otwarta
Kultura
Krakowska wystawa daje niepowtarzalną szansę poznania sztuki rumuńskiej
Kultura
Nie żyje Ewa Dałkowska. Aktorka miała 78 lat
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Kultura
„Rytuał”, czyli tajemnica Karkonoszy. Rozmowa z Wojciechem Chmielarzem