Reklama

Facebook i "Pigułka wolności"

Piotr Czerwiński nakreślił portret „generacji kciuka" i utrwalony w pigułce kawałek współczesnej historii, którą sami bezwiednie tworzymy, naciskając klawisz „lubię to", i nie widząc, że sami stajemy się produktem, wystawionym na sprzedaż.

Publikacja: 28.09.2012 13:50

materiały prasowe

materiały prasowe

Foto: materiały prasowe

Historia osadzona we współczesnych realiach; akcja rozgrywa się na Facebooku, a także w Warszawie (ze szczególnym uwzględnieniem tamtejszych galerii handlowych), oprócz tego w Paryżu, na Teneryfie i w paru innych przedziwnych miejscach. W tle pojawiają się autentyczne wydarzenia z lat 2011-2012, a nawet autentyczni użytkownicy i strony Facebooka ( m. In. „Make Life Harder", „Ironia i sarkazm pozwalają mi znosić głupotę innych" etc)

www.facebook.com/stylzycia

Aleks, Bohater „Pigułki wolności", zapalony internauta, hipster i życiowy nieudacznik, dla żartu zakłada na Facebooku stronę społecznościową, która błyskawicznie przeradza się w globalny ruch, zyskujący miliony fanów, a jego samego zamienia w celebrytę. Media i opinia publiczna dorabiają jego stronie filozofię, o której nie miał pojęcia, zaś jemu samemu wmawiają, że stoi na czele pokoleniowych zmian, które na trwałe ustalą wizerunek współczesnej młodzieży. Z czasem Aleks wierzy, że naprawdę tak jest i zaczyna poważnie traktować swoją misję, choć nie do końca wie, na czym ta misja polega. Do chwili, kiedy do gry włącza się piękna kobieta i duże pieniądze. One pogmatwają wszystko...

 

Konkurs!

Specjalnie dla naszych Czytelników mamy 5 egzemplarzy książki "Pigułka wolności" Piotra Czerwińskiego

Reklama
Reklama

START KONKURSU: piątek 28. września 2012 r., godz. 13:00

Wystarczy, że polubisz profil www.facebook.com/stylzycia i odpowiesz na pytanie:

W którym roku Mark Zuckerberg założył serwis Facebook?

Swoją odpowiedź wyślij na adres fb@rp.pl. Pamiętaj aby w wiadomości podać swój login w serwisie Facebook. Pięć pierwszych osób, które poprawnie wykonają zadanie, zostaną nagrodzone książkami. Zwycięzców poinformujemy drogą elektroniczną.

Więcej szczegółów znajdziesz w regulaminie konkursowym.

Historia osadzona we współczesnych realiach; akcja rozgrywa się na Facebooku, a także w Warszawie (ze szczególnym uwzględnieniem tamtejszych galerii handlowych), oprócz tego w Paryżu, na Teneryfie i w paru innych przedziwnych miejscach. W tle pojawiają się autentyczne wydarzenia z lat 2011-2012, a nawet autentyczni użytkownicy i strony Facebooka ( m. In. „Make Life Harder", „Ironia i sarkazm pozwalają mi znosić głupotę innych" etc)

www.facebook.com/stylzycia

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Warszawa Singera – święto kultury żydowskiej już za chwilę
Kultura
Kultura przełamuje stereotypy i buduje trwałe relacje
Kultura
Festiwal Warszawa Singera, czyli dlaczego Hollywood nie jest dzielnicą stolicy
Kultura
Tajemniczy Pietras oszukał nowojorską Metropolitan na 15 mln dolarów
Kultura
1 procent od smartfona dla twórców, wykonawców i producentów
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama