Trwałe relacje z klientami – podstawa sukcesu

Budowanie trwałych relacji z klientami jest podstawą udanego biznesu. Zapewnia nie tylko zyski, ale pozwala pracować w atmosferze opartej na wzajemnym zaufaniu. Jak je budować? Sposobem na trwałe relacje są nowoczesne rozwiązania technologiczne, które w połączeniu z wiedzą ekspertów, gwarantują sukces.

Publikacja: 18.03.2014 09:38

Trwałe relacje z klientami – podstawa sukcesu

Foto: ROL

Atrakcyjna oferta, sprawnie działający pracownicy, prestiż organizacji – to niektóre z czynników wpływających na relacje firmy z jej klientami. Jednak u podstaw udanej współpracy leży zaufanie, które łączy wszystkie wcześniej wymienione elementy. Bez wzajemnego zaufania nawet najlepsza oferta, profesjonalna obsługa czy szczególne rekomendacje nie zapewnią firmie sukcesu. Wizerunek firmy godnej zaufania, która daje szansę budowania trwałych relacji i długofalowej współpracy, zapewniają uczciwe zasady działania.

 

CRM – z klientami od początku do końca

Sposobem na działanie zgodnie z przejrzystymi zasadami jest CRM, czyli Customer Relationship Management. To system budowania więzi z klientami, który pozwala na długotrwałą i owocną współpracę. Opiera się na elektronicznych bazach danych, które gromadzą najważniejsze informacje na temat klientów. Dzięki CRM firma może docierać do nich z najlepiej dopasowaną do ich potrzeb ofertą, budując wzajemne zaufanie i postawę lojalnościową. To narzędzie skuteczne na wszystkich poziomach współpracy – od etapu pozyskiwania klientów, poprzez rozwijanie relacji, na ich utrzymywaniu kończąc.

 

IT plus wiedza ekspertów równa się sukces

U podstaw systemów CRM leży filozofia inteligentnego zarządzania informacją, na które należy patrzeć jak na określony sposób działania, a nie zwykłe rozwiązanie IT. Takie założenie przyjmuje Advanced Business Solutions, która w stworzonym przez siebie systemie Business Intelligence do zarządzania informacjami w firmie oferuje nie tylko nowoczesne rozwiązania technologiczne, ale zapewnia też profesjonalne wsparcie ekspertów. ABS rozumie, że nowoczesne zarządzanie wymaga odpowiednich rozwiązań technologicznych, które oszczędzają czas i dają ułatwiony dostęp do danych, ale wie też, że tylko odpowiednio wdrożone systemy pozwalają odnieść wymierne korzyści. Zgodnie z filozofią ABS, za każdym rozwiązaniem IT stoją ludzie – eksperci, których wiedza jest kluczem do sukcesu w budowania zaufania i trwałych relacji z klientami.

 

Trwałe relacje? Tylko w zindywidualizowanej ofercie

Advanced Business Solutions oferuje swoim klientom innowacyjny system klasy Business Intelligence. Dzięki zoptymalizowanym raportom i analizom ABS BI daje użytkownikom biznesowym szansę łatwego wyszukiwania wybranych części nawet największych raportów. To bardzo dobre narzędzie w budowaniu trwałych relacji z klientami. Z racji tego, że jest ono skuteczne tylko wtedy, jeśli CRM jest dopasowany do specyfiki danej firmy, stworzony przez ABS system Bussines Inteligence pozwala organizacjom na sprawne rozpowszechnianie setek tysięcy zindywidualizowanych zestawień typu „print perfect" na godzinę.

 

Szansa na dobrą współpracę i rozwijanie biznesu

Zarządzanie informacją, które leży u podstaw zaufania i pozwala na budowanie trwałych relacji z klientami, przynosi organizacjom wymierne korzyści, jeśli wdrożony system jest odpowiednio zaimplementowany, o ile – jak w przypadku rozwiązania przygotowanego przez ABS – wspierają go profesjonaliści. Bussines Inteligence firmy ABS usprawnia proces komunikacji i wymianę informacji w firmie, wzbogaca dane o raporty, daje wsparcie w procesach planowania i controllingu – dzięki temu rośnie wydajność i konkurencyjność firmy. Kompleksowość stworzonego przez ABS systemu i uzyskiwanych informacji to w nowoczesnych firmach podstawa do prowadzenia polityki w zakresie CRM. Jeśli filozofia budowania trwałych relacji z klientami będzie odpowiednio dopasowana do specyfiki firmy, zyskuje ona szansę na lojalne kontakty z klientami i idealne warunki do tego, by się rozwijać.

Atrakcyjna oferta, sprawnie działający pracownicy, prestiż organizacji – to niektóre z czynników wpływających na relacje firmy z jej klientami. Jednak u podstaw udanej współpracy leży zaufanie, które łączy wszystkie wcześniej wymienione elementy. Bez wzajemnego zaufania nawet najlepsza oferta, profesjonalna obsługa czy szczególne rekomendacje nie zapewnią firmie sukcesu. Wizerunek firmy godnej zaufania, która daje szansę budowania trwałych relacji i długofalowej współpracy, zapewniają uczciwe zasady działania.

Pozostało 86% artykułu
Kultura
Przemo Łukasik i Łukasz Zagała odebrali w Warszawie Nagrodę Honorowa SARP 2024
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kultura
Podcast „Komisja Kultury”: Muzeum otwarte - muzeum zamknięte, czyli trudne życie MSN
Kultura
Program kulturalny polskiej prezydencji w Radzie UE 2025
Kultura
Arcydzieła z muzeum w Kijowie po raz pierwszy w Polsce
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kultura
Podcast „Komisja Kultury”: Seriale roku, rok seriali