Atrakcyjna oferta, sprawnie działający pracownicy, prestiż organizacji – to niektóre z czynników wpływających na relacje firmy z jej klientami. Jednak u podstaw udanej współpracy leży zaufanie, które łączy wszystkie wcześniej wymienione elementy. Bez wzajemnego zaufania nawet najlepsza oferta, profesjonalna obsługa czy szczególne rekomendacje nie zapewnią firmie sukcesu. Wizerunek firmy godnej zaufania, która daje szansę budowania trwałych relacji i długofalowej współpracy, zapewniają uczciwe zasady działania.
CRM – z klientami od początku do końca
Sposobem na działanie zgodnie z przejrzystymi zasadami jest CRM, czyli Customer Relationship Management. To system budowania więzi z klientami, który pozwala na długotrwałą i owocną współpracę. Opiera się na elektronicznych bazach danych, które gromadzą najważniejsze informacje na temat klientów. Dzięki CRM firma może docierać do nich z najlepiej dopasowaną do ich potrzeb ofertą, budując wzajemne zaufanie i postawę lojalnościową. To narzędzie skuteczne na wszystkich poziomach współpracy – od etapu pozyskiwania klientów, poprzez rozwijanie relacji, na ich utrzymywaniu kończąc.