Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.06.2017 19:18 Publikacja: 11.06.2017 18:37
Thom Yorke, lider Radiohead, podczas występu na tegorocznym amerykańskim festiwalu w Coachelli, w Kalifornii.
Foto: AFP
Marzeniem każdego producenta festiwalu jest, by jego impreza była niepowtarzalna i nie miała konkurencji. Przynajmniej na krajowym rynku.
W skali międzynarodowej, kontynentalnej mamy bowiem od dawna do czynienia z paradą gwiazd, które układają się w różne, ale jednak przewidywalne konstelacje, bo też świat festiwali przypomina globalny supermarket z kilkoma producentami i hurtowniami w postaci agencji. Nawet jeśli zespoły nazywają się niezależnymi – sprzedają się na imprezy niczym ekskluzywny towar.
Wojciech Chmielarz, gwiazda polskich powieści kryminalnych, w podkaście „Rzecz o Książkach” opowiada o swoim naj...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Tomasz Pindel w roli przewodnika po świecie iberoamerykańskiej literatury, duchowości i historii. Tłumacz, liter...
To będzie wydarzenie, które zachwyca nie tylko rozmachem organizacyjnym, ale również głębokim zrozumieniem potrz...
Jak artyści, projektanci i architekci wykorzystują naukę, aby chronić wodę, życiodajny żywioł, którego nam coraz...
Przed nami niepowtarzalna Noc Muzeów 2025, którą świętować można w całej Polsce: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas