Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.07.2017 22:26 Publikacja: 27.07.2017 22:26
Foto: materiały prasowe
Mick Jagger nie czekając na zebranie całego materiału na album, postanowił podzielić się z fanami najnowszymi singlami, kiedy ich przekaz jest mocny i aktualny. Wpadające w ucho i jednocześnie prowokacyjne piosenki mają zmusić do refleksji każdego fana.
„Gotta Get A Grip” to bezpośredni apel muzyka, żeby pomimo trudnych czasów wziąć się w garść, być sobą i próbować kreować własną przyszłość po swojemu. Mecz piłkarski opisany w „England Lost” stanowi metaforę aktualnej sytuacji ojczyzny artysty. Stawką jest przyszłość Anglii, która zdaje się nieuchronnie kroczyć ku upadkowi. Jednak pomimo dojmującej niepewności i targających muzykiem wątpliwości, artysta nie byłby sobą, gdyby nie opowiedział tej historii z nutką ironii i humoru.
Oprócz wersji podstawowych piosenek dostępne są w sieci także cztery remiksy oraz alternatywna wersja „England Lost”, w której gościnnie udziela się pionier grime’u - Skepta.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Dzisiejsze przychody organizacji zbiorowego zarządzania w Polsce z tytułu opłaty reprograficznej są najniższe w...
Jesteś dziennikarzem, który pisze o sprawach ważnych dla lokalnych mieszkańców? Umiesz uchwycić piękno Mazowsza...
Daniel Muzyczuk, nowo powołany dyrektor Muzeum Sztuki w Łodzi przedstawia swoje plany i nową odsłonę kolekcji st...
15 lipca 2025 ruszyła kolejna edycja konkursu Dobry Wzór 2025. To najbardziej prestiżowy konkurs wzorniczy w Pol...
„Bill Viola. Wizje czasu” to największa dotąd prezentacja twórczości słynnego amerykańskiego artysty w Polsce. W...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas