Ostatni akcent kampanii

Andrzej Duda przekonywał dzień po drugiej turze wyborów, że zapowiadana w kampanii otwarta prezydentura nie będzie pustym hasłem. Dotąd z nikim nie podzielił się wizją swojego nowego zaplecza.

Aktualizacja: 25.05.2015 22:13 Publikacja: 25.05.2015 21:03

Ostatni akcent kampanii

Foto: AFP

Ten autobus może być symbolem całej kampanii kandydata PiS na prezydenta. Słynny potem dudabus przez półtora roku stał nieużywany, wystawiony na sprzedaż za 15 tys. zł. Firma transportowa chciała się go pozbyć, bo nikt nie jeździ już polskimi autosanami.

Ale gdy PiS potrzebował polskiej marki, by podkreślić patriotyzm gospodarczy kandydata, ten egzemplarz okazał się idealny. Z Dudą przejechał po Polsce od lutego prawie 40 tys. km, czyli niemal dokładnie długość równika. W firmie uznali, że skoro się sprawdził, to dlaczego nie mógłby wrócić. W tym tygodniu autobus znów będzie jeździł na trasie Warszawa–Mińsk Mazowiecki.

Pozostało 91% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo