Reklama
Rozwiń
Reklama

"Pier(w)si w reklamie" - takie hasło może dyskryminować kobiety

Reklamodawca używający hasła "PIER(W)SI W REKLAMIE" wraz z wizualizacją kobiecego biustu narusza dobre obyczaje - uznała Komisja Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 04.11.2018 11:48 Publikacja: 04.11.2018 10:45

"Pier(w)si w reklamie" - takie hasło może dyskryminować kobiety

Foto: Adobe Stock

dgk

Skargę złożyła oburzona konsumentka. Chodziło o  reklamę umieszczoną na ciężarówce.

"Reklama ma postać oklejonego samochodu-ciężarówki. Przedstawia kobiecy korpus wraz z zarysem piersi (sutki wymazane). Towarzyszy jej hasło: «PIER(W)SI W REKLAMIE. Zaufaj doświadczeniu». Pokrywa wszystkie widoczne z ulicy ściany ciężarówki." - napisała w skardze wnioskodawczyni.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Ważne zmiany dla każdego, kto planuje budowę. Ustawa przyjęta
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama