Reklama
Rozwiń
Reklama

"Pier(w)si w reklamie" - takie hasło może dyskryminować kobiety

Reklamodawca używający hasła "PIER(W)SI W REKLAMIE" wraz z wizualizacją kobiecego biustu narusza dobre obyczaje - uznała Komisja Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 04.11.2018 11:48 Publikacja: 04.11.2018 10:45

"Pier(w)si w reklamie" - takie hasło może dyskryminować kobiety

Foto: Adobe Stock

dgk

Skargę złożyła oburzona konsumentka. Chodziło o  reklamę umieszczoną na ciężarówce.

"Reklama ma postać oklejonego samochodu-ciężarówki. Przedstawia kobiecy korpus wraz z zarysem piersi (sutki wymazane). Towarzyszy jej hasło: «PIER(W)SI W REKLAMIE. Zaufaj doświadczeniu». Pokrywa wszystkie widoczne z ulicy ściany ciężarówki." - napisała w skardze wnioskodawczyni.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec niechcianych polowań? Co się zmieni w prawie łowieckim
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
W sądzie i w urzędzie
Polska musi uznać małżeństwo jednopłciowe zawarte w UE. Wyrok TSUE
Administracja państwowa
Były prezes NIK Krzysztof Kwiatkowski skazany za ustawianie konkursów
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Mniej pełnomocników na walnych zgromadzeniach w spółdzielniach mieszkaniowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama