Reklama
Rozwiń
Reklama

"Pier(w)si w reklamie" - takie hasło może dyskryminować kobiety

Reklamodawca używający hasła "PIER(W)SI W REKLAMIE" wraz z wizualizacją kobiecego biustu narusza dobre obyczaje - uznała Komisja Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 04.11.2018 11:48 Publikacja: 04.11.2018 10:45

"Pier(w)si w reklamie" - takie hasło może dyskryminować kobiety

Foto: Adobe Stock

dgk

Skargę złożyła oburzona konsumentka. Chodziło o  reklamę umieszczoną na ciężarówce.

"Reklama ma postać oklejonego samochodu-ciężarówki. Przedstawia kobiecy korpus wraz z zarysem piersi (sutki wymazane). Towarzyszy jej hasło: «PIER(W)SI W REKLAMIE. Zaufaj doświadczeniu». Pokrywa wszystkie widoczne z ulicy ściany ciężarówki." - napisała w skardze wnioskodawczyni.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Awantura w Trybunale Stanu. Jest śledztwo ws. naruszenia nietykalności cielesnej
Podatki
Darowizna od rodzica powinna iść na konto dziecka. Bo fiskus ją opodatkuje
Prawo drogowe
RPO chce ważnej zmiany dla kierowców przyłapanych przez fotoradar
Sądy i trybunały
Jest decyzja SN ws. sędziego Jakuba Iwańca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Koniec z anonimowym przeglądaniem ksiąg wieczystych. Rykoszetem dostaną notariusze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama