Reklama

"Pier(w)si w reklamie" - takie hasło może dyskryminować kobiety

Reklamodawca używający hasła "PIER(W)SI W REKLAMIE" wraz z wizualizacją kobiecego biustu narusza dobre obyczaje - uznała Komisja Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 04.11.2018 11:48 Publikacja: 04.11.2018 10:45

"Pier(w)si w reklamie" - takie hasło może dyskryminować kobiety

Foto: Adobe Stock

dgk

Skargę złożyła oburzona konsumentka. Chodziło o  reklamę umieszczoną na ciężarówce.

"Reklama ma postać oklejonego samochodu-ciężarówki. Przedstawia kobiecy korpus wraz z zarysem piersi (sutki wymazane). Towarzyszy jej hasło: «PIER(W)SI W REKLAMIE. Zaufaj doświadczeniu». Pokrywa wszystkie widoczne z ulicy ściany ciężarówki." - napisała w skardze wnioskodawczyni.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
Szef opublikował zdjęcie „chorej” pracownicy na weselu. Ekspert: „Nie zastanowił się”
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Podatki
Inspektor pracy zamieni samozatrudnienie na etat - co wtedy z PIT, VAT i ZUS?
Zawody prawnicze
Deregulowanie po kawałku, czyli zmiany w e-licytacjach komorniczych
Sądy i trybunały
Minister Waldemar Żurek nie posłuchał kolegiów. Są kolejne dymisje w sądach
Reklama
Reklama